AnonymBruker Skrevet 22. juli 2012 #1 Skrevet 22. juli 2012 Hei! Trenger som mange andre her inne hjelp med gutteproblemer... Jeg er interessert i en gutt jeg kjenner og har gått i klasse med tidligere. Vi har de siste 3 årene kun hatt sex inni mellom. Nå i sommer har vi snakket noe på melding og på facebook, og har også truffet hverandre noen ganger. Frem til nå har jeg vært fornøyd med at forholdet bare har vært seksuelt, men nå begynner jeg å bli usikker. Når jeg traff han for første gang nå i sommer (etter en å ha pratet sammen en stund over facebook), overrasket han meg veldig positivt og ga uttrykk for at han ville at vi skulle treffes oftere, dra på kino ol., og se om det kunne bli noe mer. Først ble jeg litt satt ut fordi jeg ikke trudde dette var det type forholdet vi hadde. Men når jeg har tenkt mer over det, kunne jeg tenke meg å se hvor det går, og om det eventuelt kunne blitt noe mer. Problemet er at vi ikke har vært ordentlig sammen siden denne gangen (1,5 uke siden), bare pratet på facebook og møttes noen få ganger i "forbifarten". Før var det han som var mest pågående, men nå føler jeg at jeg har tatt denne rollen. Prøver selvsagt å ikke være masete. Men når han ikke har tatt noe særlig mer initiativ blir jeg litt usikker. Vi har begge hatt mye jobb de siste dagene, og har også vært syk. Han er kanskje litt typen som liker "jakten", og lurer derfor litt på om han blir uinteressert når jeg gir uttrykk for at jeg er interessert. Skjønner likevel ikke hvorfor han skulle fortelle meg at han ville at vi skulle se om det kunne bli noe mer, hvis han ikke er interessert? Jeg vet ikke om jeg skal fortsette å ta kontakt, siden jeg faktisk ønsker dette, eller om jeg bare skal vente på hans initiativ. Trur dere her i forumet at han har mistet interessen, eller skal jeg bare vente å se? Huff, gutter er vanskelige saker altså! Anonym poster: 621c7c9509961016069b93101e7fd8b7 Anonym poster: c446bd4aa8d106fe2aa854e78b8c7f5b 1
Gjest Anna.S Skrevet 22. juli 2012 #2 Skrevet 22. juli 2012 Jenter er vanskelige saker de også! Gutter har en tendens til å si ting de tror jentene vil høre, for å ikke såre dem. Som at "det hadde vært hyggelig å funnet på noe sammen en dag" for så å irritere seg fletta over at han sa det etterpå. Det jeg ville gjort var å bare fortsatt med livet mitt, funnet på mye gøy og latt han være en stund. Så ser du. Er han inntressert eller savner deg tar han kontakt.
jenteanonym Skrevet 23. juli 2012 #3 Skrevet 23. juli 2012 Ok, du har forsåvidt et poeng! Greia er jo bare det at siden det aldri før har vært snakk om at det skulle være noe mer, så ville det vært helt greit om han ikke hadde sagt at han synes vi burde se om det kunne bli noe mer.. Har jo veldig lyst å ta kontakt, men føler kanskje jeg burde være litt mer tilbakeholden. Burde jeg bare la det ligge og vente på han? Skal man virkelig være så gammeldags at det skal måtte være gutten som tar initiativ, eller er det greit at jenta viser at hun er interessert?
Gjest Anna.S Skrevet 23. juli 2012 #4 Skrevet 23. juli 2012 Så lenge du føler at han er mer tilbaktrukken ville jeg latt han være. Det handler ikke om å være gammeldags det handler om å gi noen litt space. Har du hørt utrykket, hvis du elsker noen sett de fri, kommer de til bake er de din, kommer de ikke var de det aldri? Eller noe sånt. Det er sent, jeg er trøtt og babler Jeg ville i allefall bare latt han være.
Alina X Skrevet 23. juli 2012 #5 Skrevet 23. juli 2012 Eller: du kan spørre han direkte å få et ærlig svar der og da og innrette deg etter det.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #6 Skrevet 23. juli 2012 Jeg tenker at det kan være han er sjenert, eller kanskje litt usikker på hele situasjonen. Er i "samme" situasjon, og lurer på hvordan man skal kunne forstå om gutten faktisk er interessert når han gir uttrykk for en ting, og like etterpå blir mer tilbaketrukken..? Anonym poster: c446bd4aa8d106fe2aa854e78b8c7f5b
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #8 Skrevet 23. juli 2012 Det kommer vel litt an på hvor mye initiativ du har tatt i det siste - jeg vet en del menn blir usikre dersom jenta de er interessert i ikke tar kontakt og initiativ etter at han først har gjort det (sagt han er interessert, invitert på noen dater e.l.), så litt kontakt tenker jeg er lurt å ta. Men om du har gjort det flere ganger nå, uten at det har ført til noe, ville jeg bare latt det ligge og overlatt roret til ham igjen. Om du har behov for å vite mer om hva han tenker, er det kanskje lurt å spørre direkte. Jeg mener at om det skal være liv laga er det faktisk ikke meningen det skal være så mye usikkerhet, men hvilket tempo begge ønsker det skal gå i, og hvor åpen kommunikasjon en har behov for, varierer kanskje... Anonym poster: 6b9d9e4454f3ac018da50b41ee1a734a
jenteanonym Skrevet 23. juli 2012 #9 Skrevet 23. juli 2012 Hei! Vi er begge 22. Jeg har tatt en del kontakt i det siste. Blant annet på fredag hvor jeg hintet frempå om jeg kunne få komme på besøk etter en bytur (han var ikke på byen, men bor like ved). Og torsdagen stakk jeg innom han på jobb når jeg ventet på bussen (jobben ligger rett ved busstoppet). Han har ikke på noen måte vært avvisende, men han har altså ikke tatt kontakt etter dette. Fredagen hadde han tidligere på dagen gitt uttrykk for at han kunne tenke seg besøk, men når jeg spurte han sa han at det kanskje ble litt i seineste laget. Virker jeg desperat om jeg f.eks sender melding i dag, nå er det jo faktisk tre dager siden sist?
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #10 Skrevet 23. juli 2012 Er han noe å samle på?<br /><br /> Anonym poster: c446bd4aa8d106fe2aa854e78b8c7f5b
jenteanonym Skrevet 24. juli 2012 #11 Skrevet 24. juli 2012 Ny oppdatering.. Jeg sendte han en melding i går kveld, mens jeg hadde en rolig kveld på jobb. Spurte bare om noe helt alminnelig, og han sa han hadde kjempe lyst å få besøk av meg, og tilbydde seg å hente meg når jeg var kommet hjem etter jobb (jeg har verken sertifikat eller tilgang på bil, og dette var etter bussene var sluttet å gå). Dette gjorde meg selvsagt glad. Når jeg var ferdig på jobb fikk jeg på ny melding om jeg ville på besøk. Jeg sa at jeg var hjemme og at han bare kunne komme å hente meg om han ønsket. Etter noen meldinger frem og tilbake, endte det hele opp med at han spurte om vi ikke kunne ta det i morgen i stedet. Jeg orket ikke være noe masete, så sa at vi kunne sikkert ta det en annen dag. Men ble jo selvsagt veldig skuffet, da jeg virkelig fikk inntrykk av at han veldig gjerne kunne tenke seg å møte meg. Dette begynner å bli en teit vane, han forteller at han har kjempe lyst å treffe meg og at jeg skal komme på besøk, men når alt kommer til alt blir det ikke noe av det likevel. Hva trur dere han tenker? Hvordan burde jeg gå frem videre?
Jentejente24 Skrevet 24. juli 2012 #12 Skrevet 24. juli 2012 Hei! Jeg er i litt samme situasjon nå- bare at "din" fyr virker hakket mer interessert enn han jeg har hooka opp med.. Har også hatt det slik at han sier til meg at han veldig gjerne vil sees, også går dagene og jeg hører ingenting, og intet initiativ blir tatt.. Som en annen sa før her, så er det sikkert slik at mange gutter sier det de tror jenta vil høre for å ikke såre, eller bare for å slippe å ta "den" praten muligens.. Har opplevd mye at gutter gir vage svar, sier de vil møtes osv også skjer det nesten aldri.. Hva sier magefølelsen din da? Jeg er vel av den meningen at hvis en gutt gir en dårlig magefølelse, og stadige skuffelser så er de ikke verdt å bruke tiden sin på.. Men jeg skjønner jo også at man lenge kan ha et håp om at ting vil ordne seg, spesielt hvis han faktisk fortsatt tar små initaitiver.. Men for å være helt ærlig, hvis han driver å avlyser hele tiden, og det begynner å bli en vane, så er det kanskje noe som ikke stemmer helt? Da jeg var pladask etter en fyr dro jeg ut og møtte han i parken midt på vintern, midt på natta.. er man virkelig interessert i å møte noen, så tar man seg tid til det.. Var også borti en fyr som stadig utsatte å møte meg, og kom med en masse dårlige unnskyldninger om mye jobb, at han var sliten osv.. Men er man VIRKELIG interessert og lengter etter å møte noen så tar man seg tid.. det er faktisk mange timer i et døgn, for ikke å si uker, måneder.. men hvor mange ganger har han egentlig avlyst med deg? Er det kun snakk om et par ganger så ville jeg kanskje ventet og se om han skjerper seg. Men var jeg deg ville jeg ikke tatt noe kontakt og latt han komme til deg.. Sliter litt med samma greie selv nå.. aner ikke hva han tenker selv.. Men jeg er ikke akkurat en type som gidder å kaste bort tid og sorger på en som ikke vil ha meg.. Jeg skal ihvertfall gi "min fyr" max noen dager til før jeg bare sender en grei kort meld og spør rett ut om han virkelig er interessert i å sees mer, er han ikke det er det helt ok, men si det ihvertfall.. Skjønner ikke hvor vanskelig det kan være:P Og vi er jo litt i slike tider at man liksom ikke alltid ska i ting til hverandre men bare holde silent treatment.. Jeg er ikke helt fan av den metoden.. så går det en stund så er det greit å bare si ifra. Men var jeg deg ville jeg hvertfall prøvd å bare la det gå noen dager til.. men hvis han har drevet å avlyst haugevis av hanger, så vet jeg ikke om jeg hadde giddet mer, for å være ærlig. Men nå vet jo ikke jeg heele historien da. men lykke til
Steinar40 Skrevet 24. juli 2012 #13 Skrevet 24. juli 2012 Ny oppdatering.. Jeg sendte han en melding i går kveld, mens jeg hadde en rolig kveld på jobb. Spurte bare om noe helt alminnelig, og han sa han hadde kjempe lyst å få besøk av meg, og tilbydde seg å hente meg når jeg var kommet hjem etter jobb (jeg har verken sertifikat eller tilgang på bil, og dette var etter bussene var sluttet å gå). Dette gjorde meg selvsagt glad. Når jeg var ferdig på jobb fikk jeg på ny melding om jeg ville på besøk. Jeg sa at jeg var hjemme og at han bare kunne komme å hente meg om han ønsket. Etter noen meldinger frem og tilbake, endte det hele opp med at han spurte om vi ikke kunne ta det i morgen i stedet. Jeg orket ikke være noe masete, så sa at vi kunne sikkert ta det en annen dag. Men ble jo selvsagt veldig skuffet, da jeg virkelig fikk inntrykk av at han veldig gjerne kunne tenke seg å møte meg. Dette begynner å bli en teit vane, han forteller at han har kjempe lyst å treffe meg og at jeg skal komme på besøk, men når alt kommer til alt blir det ikke noe av det likevel. Hva trur dere han tenker? Hvordan burde jeg gå frem videre? Jeg tror ikke at denne fyren er helt god i hue. Og da må du sette en stopper for det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå