Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har tips til hvordan jeg kan få lysere hår uten å måtte gå til frisøren? Jeg har nå nesten svart hår, og har lyst på brunt hår.. Håper noen har noen gode tips!

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

væææææær så snill å ikke prøv å bli lysere uten å gå til frisøren! :bond: :bond: :bond:

Jeg gir opp!! jeg blir så oppgitt over alle disse trådene her på KG som dukker opp om folk som har kjøpt bleking og trodde det skulle bli såå fint, meeen, wooow- det ble jo orange! :overrasket: nææ-æææh!

Gå til frisøren, eller glem det!

• Liker 1
Skrevet

væææææær så snill å ikke prøv å bli lysere uten å gå til frisøren! :bond: :bond: :bond:

Jeg gir opp!! jeg blir så oppgitt over alle disse trådene her på KG som dukker opp om folk som har kjøpt bleking og trodde det skulle bli såå fint, meeen, wooow- det ble jo orange! :overrasket: nææ-æææh!

Gå til frisøren, eller glem det!

Hehe :P spør fordi det er så himla dyrt å gå til frisøren! Vet om flere som har prøvd hjemme, og resultatet blir enten bra eller veeeldig dårlig!

Skrevet

Hatt 2 forferdelige frisørbesøk, aldri vært så misfornøyd med håret mitt slik jeg var disse gangene. Farger kun håret selv, og det er jeg veeldig fornøyd med :)

Hvis du har nesten helt svart hår nå, og vil ha lyse brunt, så burde du farge det først med en som er mørkebrun, og vente noen uker før du farger det med en litt lysere nyanse :) Funket for meg i alle fall.

Gjest NozMonster
Skrevet

Hehe :P spør fordi det er så himla dyrt å gå til frisøren! Vet om flere som har prøvd hjemme, og resultatet blir enten bra eller veeeldig dårlig!

at det ble bra, kan jeg ikke helt klare å tro på. Det må jeg nesten se bilde av først ihvertfall :)

Du får gjøre som du vil, men du kommer bare til å ødelegge håret ditt pluss at det kommer til å

se totalt grusomt ut om du prøver dette selv.

Skrevet

Bra i den forstand at man først bleiker håret, og så farger over det etterpå, ikke bare bleiking, for da blir det organge. Eventuelt noen som vet om noen litt billigere frisørsalonger i Bergen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...