Lullu Skrevet 13. februar 2004 #1 Skrevet 13. februar 2004 Min samboer er Elvis-fan. Hadde jo vært gøy å finne en av hans sanger som vi kan danse walz etter. For walz det skal vi ha..... Noen forslag? Takk
jea Skrevet 13. februar 2004 #2 Skrevet 13. februar 2004 har ikke noe forslag men jeg er også elvis fan..Håper noen kommer da.. Love me tender er jo bra,men rolig
Arwen Skrevet 13. februar 2004 #3 Skrevet 13. februar 2004 Tror I cant help falling in love with you er i litt valse takt.
Lullu Skrevet 13. februar 2004 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2004 Tror I cant help falling in love with you er i litt valse takt. (Flytter denne litt opp igjen jeg ) Tror denne kanskje blir litt for rolig altså Arwen....
Arwen Skrevet 13. februar 2004 #5 Skrevet 13. februar 2004 Tror det er vanskelig å finne noe Elvis som går i rask valsetakt.
Lullu Skrevet 14. februar 2004 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2004 Tror I cant help falling in love with you er i litt valse takt. Tror nok vi går for denne. Prøvde å danse etter den i dag, og det gikk fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå