Gå til innhold

Hva koster det å hyre inn en interiørarkitekt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg vil pusse opp soverommet, men har ikke smak. Har ikke et stort budsjett, men leker med tanken på å få profesjonell hjelp. Så, for et rom i Oslo-området hva tror dere jeg må betale for interiørhjelp? <br /><br /> Anonym poster: 57177b984045aaac7ad23dffc7cf0791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du ikke stor budsjett, blir det veldig dyrt for deg å betale til en interiørkonsulent. Du kan få inspirasjon fra nettet ved å se på andre sine soverom.

Velg rolige farger, ikke noe rødt, oransje eller andre aggressive farger. Hvor stort er soverommet? Har du plass til seng, garderobeskap, kommode? Vi valgte lysgrå vegger og hvite seng og skyvedørsgarderobe med grønne gardiner og noen få bilder på veggene. I tillegg fant vi plass til en liten kommode i hjørnet. Enkelt og greit. Jeg er sikker på at du klarer å finne ut hva du liker og føler deg komfortabel med uten å gi tusenvis av kroner til noen å fortelle det til deg.

Du kan sikkert få gode råd her også. Gratis.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sophie Magdalene

Jeg vil pusse opp soverommet, men har ikke smak. Har ikke et stort budsjett, men leker med tanken på å få profesjonell hjelp. Så, for et rom i Oslo-området hva tror dere jeg må betale for interiørhjelp? <br /><br /> Anonym poster: 57177b984045aaac7ad23dffc7cf0791

Jeg hadde ikke brukt penger på en interiørkonsulent dersom budsjettet ikke tillater det.

Selv har jeg fått masse gratis hjelp i interiørbutikker. Mange interiørbutikker selger både maling, gardiner, tepper, puter osv ... Her finnes det ofte veldig proffe ansatte som kan gi gode råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har fri dag, jeg kan hjelpe deg, gratis t.o.m ;)

Ellers skal de fort ha noen ti-tusen, så vidt jeg forstår leter de rundt i butikker, og handler alt for deg også. Tror ikke du skrur et eneste møbel selv..

Anonym poster: f3594fb01a4c2091f5b84169c3cd5b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til. Hvis du ikke vet hva du vil, så kan ingen annen få vite det heller. Vil du risikere å få et soverom du ikke liker eller trives i? Også dyrt? Begynn med å finne ut hva du liker og hva du ikke liker. Farger. Velger du nøytral farge på veggen, blir det lettere å kombinere med nesten all slags møbler. Liker du hvite møbler? Eller kanskje mørke? Treverk? Svart og hvitt soverom? Ikke velg bare hvitt, du kan ha 2-3 farger og hvitt går med storsett alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ett tips er å kontakte en lærer eller skoleklasse som går interiørkonsulent linje (ikke interiørarkitekt) å spørr om hjelp der, mange som er villige til å prøve seg ut på kunder helt gratis! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det trenger ikke være dyrt, og det er mange Fargerike butikker som tilbyr slike tjenester. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...