AnonymBruker Skrevet 22. juli 2012 #1 Skrevet 22. juli 2012 Var ute på byen for en stund siden, snakket med en fyr. Han presterte å si: "Ursäkta min klamma hand, jag har just onanerat." Først begynte jeg og le, så sa jeg æsjameg og gikk for å vaske henda. Kvalmt! Hva er de verste sjekketriksa dere har blitt utsatt for jenter? Anonym poster: cdac8a74150f244b3676e95db2b62fbb 2
Alina X Skrevet 22. juli 2012 #2 Skrevet 22. juli 2012 Du er veldig søt, selvom jeg ikke liker stilen din..(kanskje han var en homofil stylist) Har du vasket håret idag? Jeg: Nei vaska det igår han: ja, ser det...jeg: spesielt(hviska det stille for meg selv) muligens en homofil frisør. og ymse andre som "alle"har hørt: øynene dine er så vakre at jeg kan drukne i dem, kan vi ikke bare gjøre det enkelt: vi drar hjem til meg og koser oss, samt en eller annen albaner/kurder/iraner som prøvde å overbevise meg at han var spanjol og snakket så VARMT om sitt spanske hjemland,og hvor mye de elsket norske kvinner og om den vakre byen han kom fra, men faila da jeg snakker en del spansk:-P 6
Mmmmarielle Skrevet 22. juli 2012 #3 Skrevet 22. juli 2012 Gikk forbi baren en gang da en fyr plutselig stakk ut foten, jeg snubla og fallt ned på gulvet. Jeg strakte ut hendene for ikke å gå i gulvet med ansiktet, og da fikk jeg glasskår i handflatene. En vakt fikk det med seg og kom springende og hjap meg opp, fyren som kroka meg var dritfull og begynte å forklare at han skulle sjekke om jeg kom til å falle for ham. Vakta hev ham ut og skaffet meg skyss til legevakta hvor de pirka bittesmå glassbiter ut. Det er nok det aller verste, gitt.. 26
Gjest Lenni20 Skrevet 22. juli 2012 #4 Skrevet 22. juli 2012 husker jeg var på en fest på en stund siden, en som var temmelig sørpa kom opp til meg og bare fyfaen du var deilig, vil du suge meg ? vet ikke helt om man kan kalle det sjekketriks.. eehe 4
Gjest Lenni20 Skrevet 22. juli 2012 #5 Skrevet 22. juli 2012 Gikk forbi baren en gang da en fyr plutselig stakk ut foten, jeg snubla og fallt ned på gulvet. Jeg strakte ut hendene for ikke å gå i gulvet med ansiktet, og da fikk jeg glasskår i handflatene. En vakt fikk det med seg og kom springende og hjap meg opp, fyren som kroka meg var dritfull og begynte å forklare at han skulle sjekke om jeg kom til å falle for ham. Vakta hev ham ut og skaffet meg skyss til legevakta hvor de pirka bittesmå glassbiter ut. Det er nok det aller verste, gitt..
ini Skrevet 22. juli 2012 #6 Skrevet 22. juli 2012 Den gangen en full fyr helte ølen sin over meg fordi han ville se om toppen min ble gjennomsiktig. Jeg ble ikke med han hjem den kvelden. 4
Mina24 Skrevet 22. juli 2012 #7 Skrevet 22. juli 2012 "Har du hest? Jeg: nei? "Jeg trudde alle prinsesser hadde hest" 8
RaiChu Skrevet 22. juli 2012 #8 Skrevet 22. juli 2012 "Jeg har fotfetisj, kan jeg få ta av deg sokkene?" 1
tøisestad Skrevet 22. juli 2012 #9 Skrevet 22. juli 2012 Eitt eg har vore utsatt for ein del gonger i det siste er: "Du ser hyggelig ut!" Er hverken bra eller dårleg, men har blitt lei av den linja...
Cathrine88 Skrevet 22. juli 2012 #10 Skrevet 22. juli 2012 Det verste er nok han som løftet meg opp og prøvde, i beste huleboerstil, å løpe avgårde med meg over skulderen. Så har vi han som kom bort, så meg inn i øynene og lagde en vanvittig høy 'katt som parrer seg'-lyd. Det var heller ikke så voldsomt sjarmerende. 8
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2012 #11 Skrevet 22. juli 2012 Han: Jeg er skikkelig høy! *reiser oss opp for å sjekke* Jeg: Jøss du er jo høyere enn meg! Han: Perfekt klinehøyde ;D Vi klinte -,- Anonym poster: bc48c1ee3559055ddcb824f612105846 3
Gjest sensasjon Skrevet 24. juli 2012 #12 Skrevet 24. juli 2012 det værste sjekketrikset sånn generelt syns jeg er de som tar kontakt etter at utestedet har stengt Uansett hva de sier så bare himler jeg med øynene. 4
Steinar40 Skrevet 24. juli 2012 #13 Skrevet 24. juli 2012 det værste sjekketrikset sånn generelt syns jeg er de som tar kontakt etter at utestedet har stengt Uansett hva de sier så bare himler jeg med øynene. Er det ikke smigrende å være absolutt siste utvei da? 2
Lykkelitenen Skrevet 24. juli 2012 #14 Skrevet 24. juli 2012 Ikke en som sjekket opp meg, men en venninne. Vi var en gjeng på et utested da en fyr kommer bort og sitter seg ned ved siden av henne og sier noe. Neste som skjer er at hun blir drittsur, begynner å veive med armene, vakten kommer, hun sier noe og fyren blir kastet ut... Det han sa? "Kom egentlig bort for å sjekke opp de feite venninnene dine, men så såg jeg deg og du var jo faktisk litt pen..". Så hadde han fortsatt å preike masse piss om at han kunne få hvem som helst og at alle jentene var så stygge. Hva hun sa til vakten vet jeg ikke, men fyren kom ikke inn igjen og ingen fulgte med han ut for å si det slik.... 3
Elizia Skrevet 24. juli 2012 #15 Skrevet 24. juli 2012 Eller de som prøver seg på nattbussen hjem fra byen . DA er man siste utvei da... Liker heller ikke de mannfolkene som sier "sitter du her helt alene du da?" Når man sitter sammen med venninner. Og så var det en som sa at han syntes jeg lignet Annette Benning!! Og det var for ca 15 år siden da jeg var 25! Ble ikke akkurat smigret av det
Gjest Raindrops Skrevet 24. juli 2012 #16 Skrevet 24. juli 2012 Og så var det en som sa at han syntes jeg lignet Annette Benning!! Og det var for ca 15 år siden da jeg var 25! Ble ikke akkurat smigret av det Jeg fikk høre at jeg lignet på Maggie Smith, eller mer spesifikt: Minerva McGonagall. Jeg var 20. Jeg tror fyren prøvde å få meg til å føle meg jævelig så jeg skuller bli lettere å sjekke opp, men jeg bare takket for drinken han betalte og ba han dra til helvete. 1
JaneD Skrevet 24. juli 2012 #17 Skrevet 24. juli 2012 en fyr som sa you were made for lovin' me....... 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2012 #18 Skrevet 24. juli 2012 Jeg bruker mange dårlige sånn som Hei jeg heter ______, hva heter du? Hun svarer med navnet sitt. Så ser jeg overrasket på henne i 2-3 sekunder også sier jeg "du overrasket meg, vakre jenter bruker vanligvis ikke å svare meg". Den har aldri fått meg noen vei <br /><br /> Anonym poster: 7ad002b235fd15beb1d3ab57fa158d28 3
-Jiinxs- Skrevet 24. juli 2012 #19 Skrevet 24. juli 2012 (endret) Kom over denne kommentaren, syntes den var litt artig. Men om den hadde funket IRL er en annen ting ;P Link her om dere vil sjekke ut dama ;P Og ja, jeg er en nybegynner på hvilke sjekketriks som er ute å går. Så om denne er "vanlig" så unnskyld meg. Endret 24. juli 2012 av -Leon-
Gjest Elissima Skrevet 24. juli 2012 #20 Skrevet 24. juli 2012 (endret) Må være han som prøvde å sjekke meg opp på danskebåten for en stund siden. Han kom med følgende kommentar til meg og venninna mi: "La meg sleike dere der nede! Jeg er veldig flink!" Det rare er at han ble kjempesur da vi sa nei.. og fortsatte å mase. Freak! Endret 24. juli 2012 av Elissima 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå