Gå til innhold

Skulle farge håret mitt brunt/mørkebrunt, men det ble svart! Hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg gjorde nettopp en feil. Skulle farge håret brunt/mørkebrunt, men fargen var mye mørkere enn jeg trodde. Nå er håret mitt svart og jeg synest det er alt for mørkt! Er det mulig å få håret mitt litt lysere, f.eks at det går an å få en farge som er mer brun/mørkebrun? Noen med erfaring??

Takker for svar:))

Anonym poster: 709fb86042137cd26fe1d648ce57caf8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gitt det en uke og sett først. Det kan skje endel med fargen iløpet av en uke og et par hårvask. Tar gjerne litt tid før all overskuddsfarge er ute.

Anonym poster: b82cd212d9ed6dc98e72d01f9bbb8b4d

• Liker 1
Skrevet

er det hjemmefarge så ikke stress, farven blekner. men neste gang ta litt lysbrun ikke brun brun, da vil du få en lysere hårfarve, men vask håret noen ganger og farv det igjen kanskje til uka, du klarer noen dager som ufrvillig gother:-P

hva kaller man gothere under 18? smågoth hahahaha!:-P:-P

Gjest Silvermist
Skrevet

Skjer alltid med meg og, fargen blir 2-3-4 nyanser mørkere på meg. Var ikke obs på dette de første gangene jeg farget håret, og endte som deg opp med svart hår.

Hos meg lysner fargen i løpet av den første uken. Føner og glatter håret hver dag en ukes tid, så lysner det. Sitte i solen hjelper også masse.

Nå kommer det kanskje noen "kloke hoder" inn her og forteller at det må du for guds skyld ikke gjøre, det sliter sååååånn på håret.

Vel, det har absolutt ikke gjort noen skade på mitt hår, og det funker.

Så kjør på :)

Skrevet

Du må ihvertfall ikke finne på å prøve å farge håret igjen med en farge som er noen nyanser lysere, det vil bare mette fargen enda mer og den vil bli mørkere.

Gi det en liten uke, vask håret hver dag hvis du er utålmodig.

Skrevet

Mitt hår blir også svart hvis jeg farger det brunt/mørkebrunt, så jeg farger det alltid med lysebrunt. Men nå som skader er skjedd er nok det beste å ta tiden til hjelp. Kanskje vaske håret hver dag i en uke, fargen forsvinner jo gradvis.

Det skader nok mer på håret å farge det igjen allerede nå, dessuten er allerede håret ditt så mørkt at det ikke tar til seg særlig med farge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...