Gå til innhold

Hellige makrell! 13 dager igjen! Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg visst hatt en laaaaaaaaaaaaaaaaang pause fra KG, men så var jeg her igjen og lurer på...

Er det noen her som har noen siste øyeblikks tips til meg?

Gjerne noe for å roe bryllupsnerver...

Har hatt skikkelige sommerfugler i magen i 2 uker allerede.

Og nå 13 dager igjen!!! :overrasket: :overrasket: :overrasket: :overrasket: :overrasket:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Her er det 5 dager igjen, og jeg er ganske rolig. Er enda mye som ikke er på stell ;)

Hva er det du har nerver for? Og hvorfor har du nerver for akkurat det?

Trenger du å ha en bekymring for det?

Jeg blir nok å få nerver dagen før, kanskje. Og på selve dagen...

Kommer sikkert til å bli kjempenervøs for å gå opp kirkegulvet. Blir nok mye bæljing den dagen...

Må vel bare puste med magen og tenke på at dette er en dag som skal nytes :)

Det som går galt, det går galt. Men det er nok aldri verdens undergang, og det er ikke sikkert dere merker at det var noe som manglet eller gikk galt.

Jeg ser for meg at det blir en kjempefin feiring uansett.

• Liker 1
Skrevet

Håper du har hatt en fin feiring Frid!

Jeg er litt sånn detaljorientert, og i tillegg skal jeg lage mat, brudebukett ++ selv.

Så mye å henge fingrene i her.

Uansett så blir det en fin fin dag om en uke, men håper jo på å få mest mulig på plass, så vi får det bryllupet vi så gjerne ønsker oss.

Men når det er sagt så kommer vel nervene mest av at det faktisk er en alvorlig ting å gifte seg. Det er STORT og for meg den ultimate kjærlighetserklæring :hjertesmil:

Skrevet

Å herre jemini nå begynner det å nærme seg... 2 dager igjen også er det ferie. Om om noen spør når bryllupet er så kan jeg svare "neste helg".

Vi måtte sette opp en nød-ønskeliste på grunn av slekt som mente det var veldig nødvendig. For bestikk er mer personlig enn gavekort eller penger.

Også driver jeg og bretter oregami figurer så det gjør vondt i fingrene.

Skrevet

Jeg trodde du hadde fiska 13 makrell. Skulle bare gi deg tilberedningstips. :sjenert:

Men gratulerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...