Gjest Lompa Skrevet 13. februar 2004 #1 Skrevet 13. februar 2004 Det er sikkert flere enn meg som tidvis har følt trang til å "slå noen baklengs ut av folkeregisteret". Sjekk ut disse, jeg fikk dem i dag og de har vært til stor fornøyelse over hele kontoret i dag. Nesten mer enn skiskytinga! Hvilket er en prestasjon her i gården. Selv hadde jeg trolig hengt meg i fletta mi, hvis jeg skulle tilbringe mer enn et par minutter med å se på det... Ha det morsomt, folkens og GOD HELG! http://www.flamjam.com/spank/ http://home.tele2.fr/kcv/pinguin.swf
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2004 #2 Skrevet 17. februar 2004 De var kule Jeg likte best den med pingvinen
Peluche Skrevet 17. februar 2004 #3 Skrevet 17. februar 2004 Hva har dette på Bryllupsdebatten å gjøre??
Gjest Lompa Skrevet 17. februar 2004 #4 Skrevet 17. februar 2004 Jeg skrev jo at det var en liten "off-topic"..... Bare litt morsomheter til avkobling, for de som ser moroa i det.
Peluche Skrevet 17. februar 2004 #6 Skrevet 17. februar 2004 Trodde den generelle debatten var til off-topics jeg...
Fakse Skrevet 17. februar 2004 #7 Skrevet 17. februar 2004 Trodde den generelle debatten var til off-topics jeg... Snikksnakk mente du vel?
Peluche Skrevet 17. februar 2004 #8 Skrevet 17. februar 2004 Jaja, samma det. Sammsynligvis snikksnakk ja! :-)
Gjest Lompa Skrevet 17. februar 2004 #9 Skrevet 17. februar 2004 Er vel greit at vi har noe eget moro? Under planleggingen kan hvem som helst ha behov for noen å slå på innimellom, og dette er vel en grei måte å gjøre det på. :-)
prinsipessa Skrevet 17. februar 2004 #10 Skrevet 17. februar 2004 Morsom Jeg smilte for meg selv jeg!!
Peluche Skrevet 17. februar 2004 #11 Skrevet 17. februar 2004 Morsom ja, men når mitt spørsmål om hva dere syntes om brudekjolen til Hotel Cæsar-Victoria blir flyttet til Kultur-debatten, hvor ingen skjønte hvorfor noen spurte om brudekjoler, hører vel denne også hjemme andre steder... *forsmådd fnys*
Gjest Lompa Skrevet 17. februar 2004 #12 Skrevet 17. februar 2004 Hva er egentlig problemet? Jeg prøvde bare å gi dere noe som kunne være et morsomt lite avbrekk, noe det ser ut til at de fleste har tatt det godt i mot. Synd, for ikke å si helt på trynet at spørsmålet ditt ble flyttet, det ER jo faktisk HØYST relevant.
Peluche Skrevet 17. februar 2004 #13 Skrevet 17. februar 2004 Jeg er heller ikke vanskelig, forresten Humre, humre...
Gjest Lompa Skrevet 17. februar 2004 #14 Skrevet 17. februar 2004 Godt å høre, peluche! :-) Jeg har nemlig en mor og bror som påstår at jeg er fryktelig vanskelig.... Blant annet når det gjaldt å finne frisør. Ikke min feil at de aldri burde hatt med hår å gjøre, men heller vært pølseselgere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå