Gå til innhold

Tilgang på treningsrom i Stavanger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Siden jeg flyttet til Stavanger for et år siden har jeg ikke fått trent noen ting. Jeg liker å trene selvstendig på treningsrom og er ikke interessert i å gå på timer eller personlig trener. Elixia og sats og lignende er derfor uinteressant, altfor dyrt når man kun ønsker tilgang på et treningsrom med en tredemølle og noen styrkemaskiner. :/

Er det noen som vet om hvor man kan få tilgang på treningsrom i Stavanger, for en rimelig penge?

Takk for svar!

Anonym poster: ba5356db1d012393e1c82598ef957e6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stavanger svømmehall har ett lite treningsrom. Og når jeg hadde årskort til 500 kr i halvåret (kommunen sitt opplegg) så kunne jeg benytte det rommet. Men det gjorde jeg ikke så du må nesten gå ned å bedømme selv. Ellers er det noe som hvertfall før hett Bjørns gym borte med BI.

AnonymBruker
Skrevet

Bjørns gym er relativt billig: http://www.bjorns-gym.no/index.php?option=com_content&view=article&id=3&Itemid=4

Har aldri trent der selv og jeg vet ikke om miljøet er bra, men det ser billig ut.

Om du er ute etter treningsmiljø som er bra ville jeg sett på stavanger vektløfterklubb eller crossfit-miljøet. Jeg vet at sistnevnte har et gym på Forus, og et i Bryne.

Anonym poster: 23247a0a048936d3575e7303b81dcc95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...