tessa2 Skrevet 22. juli 2012 #1 Skrevet 22. juli 2012 Hei, jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg angående øyenvippene mine. De er ganske tynne, og sånn passe lang, så hver dag når jeg påfører mascara, så ser de ganske lange ut til og begynne med, men problemet er at vippene faller bare ned og blir stående rett frem, men jeg vil at mine skal stå opp. De står opp i fem minutter etter jeg har brukt vippetang, men deretter står de rett fram igjen. Bruker jeg feil mascara, en som er for tjukk? påfører jeg mascaraen feil? hjelp meg, plis
super-s Skrevet 22. juli 2012 #2 Skrevet 22. juli 2012 Mulig du bruker feil mascara. Du må bruke en volummascara som gir løft. Det finnes mange forskjellige og de virker forskjellig fra person til person, så her gjelder det å bare begynne å teste ut. Spør om hjelp på et parfymeri, så kanskje de kan finne en som passer deg!
LiilS Skrevet 23. juli 2012 #3 Skrevet 23. juli 2012 Det kan være måten du påfører på. Bare "swiper" du maskaraen over øynene også ferdig? Prøv å fra maskaraen sikk sakk over vippene. Du skal se at det hjelper! Maskaraene til Lancome er jeg veldig glad i, og anbefaler de til alle. De er litt dyre, men de er så bra at de er verdt det! Jeg anbefaler også en vippetang fra et av de litt dyrere merkene. Jeg brukte lenge vippetangen fra h&m fordi jeg trodde at kvaliteten på alle vippetengene var lik, men der tok jeg feil gitt. Jeg byttet over til et dyrere merke og vippene mine så både lengre og tykkere ut. Håper dette hjalp litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå