Gå til innhold

Hva har du gjort for noe bra i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan være noe bra du har gjort for deg selv, familien din, vennen(e) dine, en vilt fremmed, katten din - bare noe bra du har gjort!

Videoannonse
Annonse
Gjest kittycat
Skrevet

Tenker.. føler jeg ikke har gjort noe bra. Deprimerende dag dette her på ungdomspost. Well, jeg har prøvd å gjøre ting litt bra for meg selv da! Skrev ned planen for i dag slik at jeg ikke skulle bli stressa og deppa om kvelden. Jeg har spist, ikke kastet opp maten, sagt fine ting til venninnen min på facebook. Jea

Skrevet

Tenker.. føler jeg ikke har gjort noe bra. Deprimerende dag dette her på ungdomspost. Well, jeg har prøvd å gjøre ting litt bra for meg selv da! Skrev ned planen for i dag slik at jeg ikke skulle bli stressa og deppa om kvelden. Jeg har spist, ikke kastet opp maten, sagt fine ting til venninnen min på facebook. Jea

Da har du gjort noe veldig bra for deg selv!! Stå på videre, jeg vet det kan virke usannsynlig at det noen gang skal gå din vei, men plutselig en dag så kan ting virkelig begynne å snu seg til det bedre! Og etter det kan gå det gå i bølgedaler igjen, med totalt går det oppover :) STOR KLEM TIL DEG :klemmer:

Skrevet

Jeg har klart å stå opp, dusje og fått inn dagens linser. Jeg synes det var en achievement i seg selv, siden jeg sovnet først i halv tretiden i natt. :sjenert:

Skrevet

Har ikke sendt en eneste surmelding til mine kjære og nære om at livet er surt fordi jeg ikke har lagt meg ena og skal på jobb om 1,5 time.

Gjest kittycat
Skrevet

Da har du gjort noe veldig bra for deg selv!! Stå på videre, jeg vet det kan virke usannsynlig at det noen gang skal gå din vei, men plutselig en dag så kan ting virkelig begynne å snu seg til det bedre! Og etter det kan gå det gå i bølgedaler igjen, med totalt går det oppover :) STOR KLEM TIL DEG :klemmer:

du kjenner ikke meg, men likevel make my day :) tusen takk, betyr mye sånne oppmuntringer! Så tusen takk, og seff ts for at vi har muligheten til å minne oss på de gode små tingene vi gjør i løpet av en dag. Ikke vits i å la små ting ødelegge for oss. Virker som du vet hva du snakker om, eller i det minste opplevd noe som totalt har gått oppover. Vanskelig å se frem ja, men ting kunne vært verre og jah.. mat er mat. mat er viktig, burde ikke vært et problem, men slik er det. klems tilbake :D<3

Skrevet

du kjenner ikke meg, men likevel make my day :) tusen takk, betyr mye sånne oppmuntringer! Så tusen takk, og seff ts for at vi har muligheten til å minne oss på de gode små tingene vi gjør i løpet av en dag. Ikke vits i å la små ting ødelegge for oss. Virker som du vet hva du snakker om, eller i det minste opplevd noe som totalt har gått oppover. Vanskelig å se frem ja, men ting kunne vært verre og jah.. mat er mat. mat er viktig, burde ikke vært et problem, men slik er det. klems tilbake :D<3

Du må bare stå på! Det kan kanskje være en idé å finne noe som kan stjele oppmerksomheten din en stund, sånn at dagene går (det blir kortere tid til ting blir bra!) og sånn at du får tankene litt bort fra det vonde. Kanskje du kan starte et lite prosjekt med feks å lage en kreativ bursdagspresang til den neste som har bursdag? :) Ønsker deg alt godt, kjære deg!
Gjest kittycat
Skrevet

Du må bare stå på! Det kan kanskje være en idé å finne noe som kan stjele oppmerksomheten din en stund, sånn at dagene går (det blir kortere tid til ting blir bra!) og sånn at du får tankene litt bort fra det vonde. Kanskje du kan starte et lite prosjekt med feks å lage en kreativ bursdagspresang til den neste som har bursdag? :) Ønsker deg alt godt, kjære deg!

<3<3<3 workin on it. Haha skrev en tekst i sted om hvorfor jeg ikke trengte å tenke på kveldsmåltidet. For det er jo ikke nødvendig å skape problemer mer enn det er.

So i'm over that.

Speaking of.. dagens gode gjerning:

Vært generelt hyggelig m folk (føler at jeg ofte ikke strekker til)

Takket fostermoren min for at hun har hjulpet meg til å få hjelp.

Tilbudt meg å vaske huset i morgen (ungdomsinstitusjon)

Og viktigst av alt; latt meg selv leve litt i stedet for å isolere meg.

• Liker 1
Skrevet

Og viktigst av alt; latt meg selv leve litt i stedet for å isolere meg.

:hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Gjest kittycat
Skrevet

wtf er du psykolog eller bare glad i å se potensialet i folk blomstre? :P

Skrevet

wtf er du psykolog eller bare glad i å se potensialet i folk blomstre? :P

Jeg er ikke psykolog, jeg får bare vondt av hvordan du har det og har så inderlig lyst til at det skal ordne seg for deg :klemmer: :klemmer:

Gjest Lurifix
Skrevet

En tilfeldig fyr på et forum hadde så dårlig råd at han ikke kunne spare 60 dollar til noe. Noe han hadde gledet seg til veldig lenge. Ba han PM meg paypalen sin så jeg kunne gi han 60 dollar.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...