AnonymBruker Skrevet 22. juli 2012 #1 Skrevet 22. juli 2012 Hei! Står frem som singel 25 åring, som stalket en gutt på Face. Det er en kamerat av en bekjent av meg, som btw ikke vet at jeg eksisterer. Jeg har bare beundret han på avstand For et år siden sendte jeg han en meld på Face, den teiteste meldingen ever. Skjønner ikke hva jeg tenkte med, må ha vært full eller noe. Hvorfor måtte jeg skrive det? annet hadde vært bedre Hadde egentlig glemt han, men så så jeg han på byen i helgen. Hadde sååå lyst å gå bort, men turte jo ikke det etter den meld jeg sendte. Han husker det sikkert ikke, men om vi hadde blitt venner på Face, hadde han jo sett den igjen. Anyway. Skal jeg bare glemme han? Han bor ikke i denne byen, så tror ikke jeg møter på han tilfeldig igjen. Han er så kjekk! Og virker snill og god. Ikke at jeg noen gang har pratet med han, så jeg vet jo ikke. Han har lukket profil, så jeg får bare sett profilbildene hans. Vet ikke om han har kjæreste, og uansett har jeg vel ikke sjanse heller <br /><br /> Anonym poster: 2ebd96bbdec5fa0c832c599cd52c3c9b
Gjest Janus Skrevet 22. juli 2012 #2 Skrevet 22. juli 2012 Sjarmerende. Når du sender melding til en "ukjent" på Facebook, så er ikke det alltid meldingene havner i innboksen, så det er en liten mulighet for at han ikke har lest den. Hva med å legge han til og se hva som skjer? Om du ikke tror du møter han igjen uansett, så har du jo ikke noe å tape på det, men det er vel kanskje mest fornuftig å finne en som bor i din by?
Gjest Morteno Skrevet 22. juli 2012 #3 Skrevet 22. juli 2012 Så vidt jeg forstår så har du egentlig ikke noe å tape på å prøve å ta kontakt. Det verste som kan skje er jo at han ikke vil bli kjent med deg osv. Men, siden du ikke kjenner han, og han ikke kjenner deg, så er det vel egentlig ikke noe annet å gjøre enn gjøre et forsøk.
Gjest Anna.S Skrevet 22. juli 2012 #4 Skrevet 22. juli 2012 Han vet ikke at du eksisterer, da må du få han til å vite at du eksisterer. Jeg ville ikke sendt han NOK en melding via Facebook just in case han har lest den forrige, men prøvd å finne ut hva han driver med, hvor han er på byen osv og ups dultet borti han en dag så fresh og fab ut
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #5 Skrevet 23. juli 2012 Sjarmerende. Når du sender melding til en "ukjent" på Facebook, så er ikke det alltid meldingene havner i innboksen, så det er en liten mulighet for at han ikke har lest den. Hva med å legge han til og se hva som skjer? Om du ikke tror du møter han igjen uansett, så har du jo ikke noe å tape på det, men det er vel kanskje mest fornuftig å finne en som bor i din by? Haha sjarmerende ja;) Jeg håper jo at han ikke har fått den, men med min flaks så har han det. Og hvis jeg adder han, og han godtar, så vil han vel se meldingen hvis vi sender meldinger? Åååå face Jeg har egentlig ikke noe å tape på det, men kameraten hans er en bekjent av meg, han møter jeg ofte random på byen, og er ikke keen på å drite meg ut for han <br /><br /> Anonym poster: 2ebd96bbdec5fa0c832c599cd52c3c9b
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #6 Skrevet 23. juli 2012 Han vet ikke at du eksisterer, da må du få han til å vite at du eksisterer. Jeg ville ikke sendt han NOK en melding via Facebook just in case han har lest den forrige, men prøvd å finne ut hva han driver med, hvor han er på byen osv og ups dultet borti han en dag så fresh og fab ut Målet med den forrige meld var jo å vite at jeg eksisterer det slo ikke helt an da. Han har lukket profil, så jeg klarer dessverre ikke finne ut så mye om han. Vet om en hobby han har, og hvilken by han bor i (1 time unna meg). Så møter han nok ikke tilfeldig igjen. Vi har 10 felles venner da, kanskje jeg kan få hjelp av en av de <br /><br /> Anonym poster: 2ebd96bbdec5fa0c832c599cd52c3c9b
Wildy Skrevet 23. juli 2012 #7 Skrevet 23. juli 2012 Er ikke sikkert han har sett meldingen din.... Jeg skvatt litt i stolen når jeg en gang sjekket " annet" i meldinger på FB. Var en haug med meldinger fra totalt ukjente ( bla en prins fra Kenya....hehe....). Måtte innom der nå også for å se, og joda, meldinger fra ukjente som jeg ikke har sett før nå .Ikke det at noen denne gangen heller var noe jeg kommer til å svare på.. Men hva har du å tape egentlig? Om han ikek vet om deg blir det iallefall ingenting.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #8 Skrevet 23. juli 2012 Er ikke sikkert han har sett meldingen din.... Jeg skvatt litt i stolen når jeg en gang sjekket " annet" i meldinger på FB. Var en haug med meldinger fra totalt ukjente ( bla en prins fra Kenya....hehe....). Måtte innom der nå også for å se, og joda, meldinger fra ukjente som jeg ikke har sett før nå .Ikke det at noen denne gangen heller var noe jeg kommer til å svare på.. Men hva har du å tape egentlig? Om han ikek vet om deg blir det iallefall ingenting. Men det er dødsflaut for meg hvis han ser meldingen, hehe uff! Jeg vil ikke at han skal tro stygt om meg hvis jeg prøver igjen, og han bevisst ikke ville svare meg sist. Men dere mener at jeg burde adde han? Kan jo bare late som at jeg snakket med han i helgen, og at han ikke husker det Det er jo litt creepy med sånn lusking, hehe <br /><br /> Anonym poster: 2ebd96bbdec5fa0c832c599cd52c3c9b
Gjest Janus Skrevet 23. juli 2012 #9 Skrevet 23. juli 2012 Hvorfor er det dødsflaut og hva skrev du egentlig? Når jeg skrev sjarmerende så var det faktisk ikke ironisk. Vi menn liker uansett oppmerksomhet, selv når dere fremstår som litt klønete, nervøse og vimsete. Kanskje særlig da når jeg tenker meg om. Kjør på.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #10 Skrevet 23. juli 2012 Hvorfor er det dødsflaut og hva skrev du egentlig? Når jeg skrev sjarmerende så var det faktisk ikke ironisk. Vi menn liker uansett oppmerksomhet, selv når dere fremstår som litt klønete, nervøse og vimsete. Kanskje særlig da når jeg tenker meg om. Kjør på. Adde han mener du? Vet ikke om jeg vil si hva jeg skrev, men deg inneholdt at han var kjekk, og nå vet han at jeg finnes. Guuud! Burde ikke vært lov å være i nærheten av facebook i fylla. <br /><br /> Anonym poster: 2ebd96bbdec5fa0c832c599cd52c3c9b
Gjest Janus Skrevet 23. juli 2012 #11 Skrevet 23. juli 2012 Adde han mener du? Vet ikke om jeg vil si hva jeg skrev, men deg inneholdt at han var kjekk, og nå vet han at jeg finnes. Guuud! Burde ikke vært lov å være i nærheten av facebook i fylla. <br /><br /> Anonym poster: 2ebd96bbdec5fa0c832c599cd52c3c9b Festlig. Hvor gammel er du? Jeg har hatt noen episoder selv med både Facebook og tekstmeldinger i min ungdom som jeg fortsatt er flau over. En av de jeg husker var når jeg sendte hele teksten til en kjærlighetssang på SMS til en høns jeg var interessert i. FLAUT. Med tiden har jeg utviklet en enorm selvdisiplin hvor jeg sier til meg selv, "Om det er en så fantastisk ide nå klokken tre om natten, så bør den være minst like bra i morgen. Vent til da." Nei, seriøst. Legg han til. Du har ingenting å tape. Hva er galt med å like en fyr? Og om din bekjente finner ut at du liker en fyr, er det noe galt?
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #12 Skrevet 23. juli 2012 Er 25 Men greia er at hvis jeg adder han, så må jeg før eller senere sende han en meld også, og da dukker jo den teiteste meldingen ever opp så tror jeg bare nå droppe det. Søren, tror virkelig han er en bra gutt. <br /><br /> Anonym poster: 2ebd96bbdec5fa0c832c599cd52c3c9b
Gjest Janus Skrevet 23. juli 2012 #13 Skrevet 23. juli 2012 Er 25 Men greia er at hvis jeg adder han, så må jeg før eller senere sende han en meld også, og da dukker jo den teiteste meldingen ever opp så tror jeg bare nå droppe det. Søren, tror virkelig han er en bra gutt. <br /><br /> Anonym poster: 2ebd96bbdec5fa0c832c599cd52c3c9b Kanskje? Kanskje ikke? En kamerat av meg sendte en melding til en jente han la til for noen uker siden og fikk aldri svar, men for noen dager fikk han en melding fra henne ut av det blå hvor hun ville treffe han. Han er sikker på at hun ikke hadde fått meldingen han sendte. Facebook er litt merkelig på denne måten og det har vært lignende historier her inne. Uansett spiller det ingen rolle om han leser den eller ikke. Livet er kort. Kanskje er dette muligheten for noe spesielt? Om du ikke gjør noe, så får du aldri vite det heller. Drikk deg full og legg han til.
mammamora90 Skrevet 24. juli 2012 #14 Skrevet 24. juli 2012 (endret) En ide er jo å bare lage en helt ny facebook - konto, og adde alle på nytt igjen, samt han. Hvis han lurer på hvem du er så kan du jo bare si at du mener dere har møttest før en gang eller noe slikt. Ellers så kan du bare feige ut å si at du trodde han var en annen (man da er jo sjangsen der at han fjerner deg). Man da virker det kanskje ikke så kleint lenger, og da får du kanskje snoket litt på profilen hans først for å finne ut om han er singel Da ser han jo ikke de gamle meldingene, og hvis du fortsatt er redd for at han kjenner deg igjen og skal sjekke, så kan du jo egentlig bare slette den gamle kontoen helt. Hvis det er noe alternativ da, hvis ikke kan du prøve å blokke han på den gamle kontoen, da får han i hvertfall ikke se profilbilde ditt (og så kan du jo sjekke om det går annt i innstillingene å gjør slik at navnet blir skjult for de som er blokket.) Endret 24. juli 2012 av mammamora90
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2012 #15 Skrevet 24. juli 2012 Takk for svar Men føler at dette blir veldig mye styr forsvinner ikke alt jeg har på Facebook hvis jeg oppretter ny konto? Vil jo ha bildene jeg er tagget i og sånt Tror jeg bare må la det være. Evnt håpe at jeg ser han på byen til helgen (sjansen er mikroskopisk!) og tørre å gå bort Sjelden jeg fatter interesse for noen, men han klarer jeg liksom ikke å glemme vet ikke hvorfor, har aldri pratet med han en gang <br /><br /> Anonym poster: 2ebd96bbdec5fa0c832c599cd52c3c9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå