Gå til innhold

Antall partnere..

Deya

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ingen anelse om hvor mange han har hatt. Kan godt være han har sagt det en gang men jeg bryr meg i grunnen ikke noe om det. Men sikkert flere enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer sier at han ikke vet, men jeg har hatt 16 så jeg tenker nok at det er noe i samme stilen.. Og om det er 200 (kanskje litt mye men :-) ) så gjør det meg ingenting.

Tror man skal være forsiktig med å lure på slike ting jeg..For svaret er ikke alltid det man håper på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Jeg vet hvor mange samboeren min har hatt' date= men har ikke tenkt å skrive det her. Jeg synes faktisk fortiden (inkl. antall sexpartnere) sier noe om hvilken person man er (og i tillegg foretrekker jeg at kjæresten har et noenlunde likt syn som meg på sex o.l.), jeg hadde ikke ønsket å være sammen med en som hadde hatt 50 før meg.

Siden han kanskje vet at du har det synet du har, hvordan kan du da egentlig vite 100% at han ikke har løyet bort en god del?

Syns du virker veldig dømmende, for ingen er perfekt.

Om jeg hadde hatt 100 elskere har ingenting med hvordan jeg er i et forhold, men sier bare at jeg har prøvd meg frem når jeg var singel. Min mening når en er singel at da kan en faktisk gjøre som en vil uten at noen mennesker har rett til å dømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden han kanskje vet at du har det synet du har, hvordan kan du da egentlig vite 100% at han ikke har løyet bort en god del?

Jeg vet han snakker sant (og forøvrig var han ikke klar over mitt syn på saken før lenge etterpå). Jeg synes ikke jeg er dømmende, jeg sier bare hva som passer for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke sagt noe om dårlige eller gode mennesker (skjønt de med et meget stort antall sexpartnere er i mine øyne ganske ukritiske til hvem de velger å gå til sengs med, men dem om det), men har du hatt mange er det tvilsomt at vi har samme syn på sex og ville dermed ikke passe sammen. På samme måte ville nok en meget erfaren person neppe passe sammen med en relativt uerfaren en som meg. Hver og en bestemmer hvor mange som er for mange for dem.

Så de som har mange partnere er ukritiske (i dine øyene).... Kanskje noen har flere partnere nettopp fordi de er kritiske.. men det er du kanskje for innsnevra til å forstå.... *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hvorfor dere hele tiden har et behov for å forsvare det valget dere har tatt. Jeg har ingen problemer med å godta at andre velger annerledes enn meg (selv om jeg ikke ønsker dem som livspartner), mens dere tydeligvis ikke klarer å godta at andre velger på andre måter. Det er uansett ikke noe poeng i å diskutere fram og tilbake om emnet, vi er forskjellige med forskjellige meninger, slik er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så "fint" med mennesker som fordømmer andre uten å nnoe grunnlag for det. Jeg er 20 år og har hatt to sex partnere. Likerl ikevel ikke mennesker som setter seg på sin høye hest.... Sneversynt er det!

Kanskje du skal bruke tiden på å gruble over dine egne holdninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Jeg vet han snakker sant (og forøvrig var han ikke klar over mitt syn på saken før lenge etterpå). Jeg synes ikke jeg er dømmende, jeg sier bare hva som passer for meg.

Så du kunne ha gitt opp den store kjærligheten om han hadde hatt sex med litt for mange?

For det andre regner jeg da med at du spør den utkårede på en av de første datene om akkurat dette. For det ville jo være for dumt at du ble skikkelig forelsket, og så måtte du la han gå fordi han hadde litt for mange fra sin fortid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han hatt 100 sexpartnere før meg hadde han neppe vært den store kjærligheten. :roll: Det blir uansett et hypotetisk spørsmål som det er umulig å svare på før man er i den situasjonen. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det er så viktig for dere å forstå mine "kriterier" for valg av kjæreste. Jeg legger meg da ikke opp i dine valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nysgjerrig, jeg.

Til dere som har lyst til å opplyse meg, og som samtidig ikke vil ha en mann som har hatt veldig mange partnere før:

hva er det ved dette dere ikke liker?

At han er en flyfille?

At han er mer erfaren enn dere?

At han kommer til å sammenligne dere og alle de andre?

At dere tror han kommer til å fortsette slik?

Eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Vi er da virkelig på et diskusjonsforum om jeg ikke husker helt feil. Er det noe så stiller jeg spørsmål til vedkommende. Den personen kan da velge å entene overse mine innlegg eller svare på de. Valget blir deres, men jeg stiller spørsmål om det er noe jeg lurer på, og det har jeg lov til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er da virkelig på et diskusjonsforum om jeg ikke husker helt feil. Er det noe så stiller jeg spørsmål til vedkommende. Den personen kan da velge å entene overse mine innlegg eller svare på de. Valget blir deres' date=' men jeg stiller spørsmål om det er noe jeg lurer på, og det har jeg lov til.[/quote']

Det er forskjell på å stille spørsmål av ren nysgjerrighet og å kalle andre for dømmende eller legge ord i munnen deres (som at jeg mener at folk med mange sexpartnere er dårlige mennesker, noe jeg aldri har sagt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Jeg har sagt at du virket dømmende, og det gjorde du ut i fra ditt første innlegg. Men jeg har ikke sagt at du har sagt at mennesker med flere partnere er dårligere mennesker.

Senere når du forklarte tingene litt mer, nevnte jeg ikke dømmende igjen, men stilte spørsmål om ulike ting. Det må være lov til det vet du. Jeg vet at alle mennesker er forskjellig, og hva de mener får være opp til dem. Men det lille jeg ser her inne er det jeg kan kommentere, og da gjør jeg det. Kan selvfølgelig bli feil av og til, men som regel blir det ordnet opp i.

Vi får bare være enig i at vi er uenig, for min del spiller det liten rolle om min kjære hadde hatt en eller 100 partnere før meg. For den biten av hans liv har ikke jeg noe med, for det var før meg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...