AnonymBruker Skrevet 22. juli 2012 #1 Skrevet 22. juli 2012 Noen som har handlet hos Nelly.com og vet hvordan de er når det gjelder reklamasjon og sånn? Skal handle dyre klær og er litt redd for hva som skjer hvis klærne går i stykker. I vanlig butikkk kan man jo reklamere og få penger tilbake? Kan man det hos Nelly? Vet man har reklamsjonsrett men er det noen som har vært borti de og vet om man faktisk kan få penger tilbake hvis klærne går i stykker? Anonym poster: 3623e5dd92dd915ced8b9be43ed07c30
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2012 #2 Skrevet 22. juli 2012 I Norge er det 14 dagers angrerett ved fjernsalg, herunder salg via internett. Link: Forbrukerrådet - Angre- og bytterett Anonym poster: 709bd3485a140fcbb63afa4546092a37
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2012 #3 Skrevet 22. juli 2012 vet det. men jeg spør om når klærne blir ødelagt. om man da får pengene tilbake, slik som man gjør i en vanlig butikk. Anonym poster: 3623e5dd92dd915ced8b9be43ed07c30
sol87 Skrevet 22. juli 2012 #4 Skrevet 22. juli 2012 Angrerett er noe helt annet enn reklamasjonsrett. Såvidt jeg ser bruker NELLY et norsk domene, og da må de forholde seg til forbrukerkjøpsloven. I følge den har du 2 års reklamasjonsrett på produksjonsfeil på en vare. Da må du gjøre dem oppmerksom på feilen så snart som den inntreffer, og ha kvittering klar. Det står også veldig tydelig informasjon om dette på deres hjemmesider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå