AnonymBruker Skrevet 22. juli 2012 #1 Skrevet 22. juli 2012 Denne uken har jeg spist godteri hver dag med unntak av to dager. Er snakk om et sted mellom 2000 og 3000 kcal i form av sjokolade, kaker, boller osv. Har vært oppblåst 24/7 og ikke følt meg helt bra som følge av all denne usunne spisingen. Vekten har vist 2 kg mer enn vanlig. Kan det være tilfellet at jeg faktisk har gått opp 2 kg i fett, eller er det alt det usunne som ligger i magen? Har bare vært på do en gang denne uken og. Jeg trener ikke, men har gått ca 1,5 mil hver dag, i tillegg til jobb som ikke er stillesittende. Sitter her og håper at jeg ikke har lagt på meg, har jobbet hardt for å gå ned i vekt, og er utrolig kjipt dersom jeg i løpet av en uke har gått såpass mye opp i vekt pga all spisingen.<br /><br /> Anonym poster: 715307aa12ccbb2aa9bc40c1b2737bcd
addict Skrevet 22. juli 2012 #2 Skrevet 22. juli 2012 Karbene som suger til seg vann i cellene dine. Dog 7000kcal = 1 kg.
addict Skrevet 22. juli 2012 #3 Skrevet 22. juli 2012 Altså det må 7000 kcal i overskudd til for å legge på seg 1 kg fett.
Cherie Skrevet 22. juli 2012 #4 Skrevet 22. juli 2012 Du kan godt kose deg litt innimellom selv om du holder på med en vektreduksjon, men du bør ikke bøtte innpå slik du nå beskriver. Det er nok en del vekt som ligger i systemet ditt og godterier er gjerne litt salte og det kan tenkes du holder litt vann, men det er ikke til å utelukke at du nok også kan ha godt opp litt, men to kg høres mye ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå