AnonymBruker Skrevet 22. juli 2012 #1 Skrevet 22. juli 2012 Yes, hvilke situasjoner eller opplevelser kunne du fint ha slettet fra minnet om du hadde hatt mulighet? Kanskje noe som aldri har blitt nevnt senere, eller noe som blir tatt opp i alle familieselskaper? Eller kanskje det bare er du som synes det er flaut? ___ Vel, jeg får starte: Det var rundt juletider og jeg og mamma sto på kjøkkenet og pakket inn gaver. Det var gavepapir og esker overalt. I noe som ha vært julegløgg-rus klarte jeg å pakke inn mitt nye sexy undertøy sammen med gaven fra mamma og pappa til mine svigerforeldre. De pleier bare å gi hverandre en liten oppmerksomhet som en god konfekt eller god kaffe/te, men dette året fikk svigerfar kaffen i halsen da han pakket opp en lekker silketruse med fransk åpning. Telefonen fra svigers kom og det var pappa som kunne fortelle meg at det de antok var min truse hadde skapt en munter steming blant hele mannens onkler, tanter og besteforeldre. Jeg vet den dag i dag ikke hvor det ble av trusa. Har aldri turt å spørre etter den heller. Anonym poster: 07ebb2097af152e5fa98db898ad5c86a 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2012 #2 Skrevet 22. juli 2012 Da pappa min fant dildoen min. Anonym poster: aa591b779e0d8326bf873ec12eb429a1 1
wilmap Skrevet 22. juli 2012 #3 Skrevet 22. juli 2012 det var da pappa fant en brukt kondom i søppla 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå