AnonymBruker Skrevet 22. juli 2012 #1 Skrevet 22. juli 2012 Huden min er litt tørr/fuktfattig og sår for tiden (fordi jeg akkurat har startet med glykolsyreserum), så jeg tenkte å være litt ekstra snill med huden min i resten av hudpleierutinen. Jeg lurer derfor på om noen vet om en rens som skal gi fukt? Altså ikke bare en som "ikke skal tørke ut huden". Den må være skånsom mot huden, og også kunne skylles av med vann. Har prøvd Matis sin delicate-rens, men vil helst prøve noe annet nå. Er også litt småskeptisk til Decleor (for jeg tåler som oftest ikke luktene), men en rens som bare skal være på et øyeblikk er kanskje greit. Noen gode forslag? :-) Anonym poster: bad2645bcdb668830fc4ee92999edf9f
Chocoholic Skrevet 22. juli 2012 #2 Skrevet 22. juli 2012 Jeg liker godt renseoljer. Jeg har prøvd den fra Bobbi Brown og den fra Origins og begge kan absolutt anbefales. De fjerner sminke og renser huden samtidig som de gir fukt og næring. Fjerner ikke øyesminke da, men de er absolutt verdt det for det om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå