Gå til innhold

Dere som trener 3-4 ganger pr uke...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

beveger dere dere noe resten av dagene? Eller er det lite fysisk aktivitet disse dagene?

Og når du trener, hva trener du/hvor lenge?

Anonym poster: 10cc2a5092381de589f8627b322a333b

Videoannonse
Annonse
Gjest Daenerys
Skrevet

Trener 3 dager i uka nå på sommeren, stort sett jogging (30-60 min), ellers på året blir det mer styrketrening. Jeg beveger meg ellers om dagen ja, går og sykler mye i stedet for bil. Tar gjerne en kveldstur.

Gjest *Maja*
Skrevet

Aktivitetsnivået mitt varierer veldig i hverdagen. Men bruker så og si alltid beina fremfor transport når jeg skal steder :)

Jogger 5-7 dager i uka i snitt 4-5 mil og har yoga/pilatestimer 2-3 ganger i uka :)

Gjest Malin0
Skrevet

Jeg trener ca annenhver dag, altså 3-4 ganger i uka. Jeg jobber for tiden på sykehus, så er en del aktiv der, og siden jeg jobber en del så blir det kun trening når jeg har tid, men minst 2 økter i uka.

Da trener jeg styrke i 40-60 min og varmer alltid opp i 10 min på mølla, der jeg begynner å gå med stigning i 3 min også løper resten, noen ganger bytter jeg og tar annenhver i noen min :)

Skrevet

Har en aktiv jobb å er i bevegelse hele dagen/mye tunge løft osv. Trener 4-5 dager i uka, rundt 40 minutter til over 1 time, kommer an på hva jeg trener.

Skrevet

Det kommer litt an på, pleier å dra på stranda og spille beach volley eller fotball. Men jeg har også en sommerjobb som jeg beveger meg mye i.

Skrevet

Jeg beveger meg litt i jobben. Ellers jobber jeg så mye for tiden, så blir mye avslapping når jeg ikke er på jobb. Får som regel skvist inn 5 treningsøkter på en uke også.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Rir og holder på en del i stallen de dagene jeg ikke trener (eller omvendt - trener de dagene jeg ikke er i stallen) og det er ganske fysisk. Spesielt siden området er så stort så blir mye gåing med tung bæring av vann og utstyr mm. Og så er jeg veldig glad i å gå tur med hesten på slep. Og jeg går såpass fort at hestene må luntetrave for å klare å holde følge. Jeg tror de synes jeg er en pain å gå på tur med.

Skrevet

Trener 3-4 ganger i løpet av uka og nå som jeg har ferie er det en del stillesitting resten av dagen, bortsett fra litt husarbeid, men ¨når jeg jobber står og går jeg hele dagen (jobber i butikk). Kjører stort sett alltid bil da jeg bor litt "utafor" og er avhengig av den for å komme til butikk, jobb, barnehage osv..

Skrevet

Trener 3-4 ganger i uka og har ikke bil og har dårlig tilgang til kollektivtrafikk. Går hver dag til og fra jobben. Bruker ca 15 min til og 20 min fra jobb. Trener rundt 60-90 min hver gang.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

trener 5-6 dager i uken 60-120 min hver dag + t-bane til jobb og ellers går eller sykler jeg tril og fra trening hver gang. Trener løping( løper halvmaraton), styrke med pt, yoga og dans. Er kokk så det er en travel og myye forskjellige tunge løft og annet som skjer hele dagen.. kun i lunsjen jeg får en pust i bakken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...