Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest jan erik
Skrevet

Var noe turn off da hun fortalte at hennes hobby var world of warcraft. Har spilt det før, men det er lenge siden og var ikke mange aktive jenter da. Ser for meg litt sånn middag ved pc'n, ostepop, cola og gaming. Litt ukvinnelig, er det ikke? Verdt å gi henne en sjanse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hun burde få en sjanse. Og jeg vet ikke om hun spiser middag ved pc-en som du sier, men mitt inntrykk er at det er mange jenter/kvinner som spiller dataspill, og de er ikke nødvendigvis ukvinnelige eller lite feminine av den grunn. Bli kjent med jenta, om du finner ut at hun spiller 24/7 kan du heller trekke deg unna

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tipper du er misunnelig fordi hun har høyere level enn deg.

Anonym poster: a54db77fd3069cef604227fde152ab71

• Liker 35
Skrevet

Jeg og spiller world of warcraft, men er absolutt ikke som du nevner her. Jeg har et sosialt liv selvom jeg spiller, jeg rydder og vasker og holder ordn i leiligheten, jeg lager middag og spiser ved bordet etc etc. Selvom hun spiller det betyr det ikke at hun er totalt avhengig og tilbringer hvert minutt foran pcn. Sett på big bang theory og tror alt er som når Penny blir hekta nå eller?

Skrevet

Var noe turn off da hun fortalte at hennes hobby var world of warcraft. Har spilt det før, men det er lenge siden og var ikke mange aktive jenter da. Ser for meg litt sånn middag ved pc'n, ostepop, cola og gaming. Litt ukvinnelig, er det ikke? Verdt å gi henne en sjanse?

Alle har jo forskjellige hobbyer, betyr jo ikke at hun sitter 24/7 foran pcen, hun er jo jente, men ville gitt henne en sjanse, bli bedre kjent med hun og se hvor det går :) Om hun er en type jente som ikke klarer å ligge fra seg pcen så dropper du hele greia :)

Skrevet

Personlig synes jeg det er kjipt om noen spiller 10timer om dagen, uansett om det er en jente eller gutt. Funker dårlig som kjærestemateriale.

Men antar at det spørs hvor mye h*n spiller.

Typ 2 timer om dagen nå og da trenger ikke være et problem. Det er når han/hun begynner å prioritert spilling foran alt annet at ting blir fucka.

• Liker 2
Skrevet

WoW er såpass "mainstream" at bildet av feite nerder på mørkerommet må forkastes.

• Liker 4
Gjest jan erik
Skrevet

Men er det noe tess å si til gutta at dama spiller wow? Høres kanskje overfladisk ut nå men i min vennekrets har alle de opptatte guttene glamormodell kjærester og fitnessbabes og litt redd for at de skal se ned på meg eller henne pga de wowgreiene. veldig stor kontrast fra hva de er vant til liksom

Skrevet

Du bør bytte ut vennekretsen din. De høres ut som en gjeng overfladiske tullinger.

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Men er det noe tess å si til gutta at dama spiller wow? Høres kanskje overfladisk ut nå men i min vennekrets har alle de opptatte guttene glamormodell kjærester og fitnessbabes og litt redd for at de skal se ned på meg eller henne pga de wowgreiene. veldig stor kontrast fra hva de er vant til liksom

Er du sammen med dama fordi du liker henne, eller for at kompisene dine skal synes du er kul? Synes det blir litt dumt å dømme noen fordi de gamer og så kommer du med dette tullet her.

Anonym poster: ae63c08059464c7e40c89edeb17bb972

• Liker 10
Skrevet

Huff, la den stakkars jenta gå og finne seg en kjekk gamerfyr!

• Liker 9
Skrevet

Du har tydeligvis dømt henne. La henne finne seg en annen fyr, og ikke kast bort tida hennes på tull.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Som dreven WoW-gamer kan jeg skrive under på at det er jævlig mange dritfine jenter og damer som spiller WoW. WoW er ekstremt mainstream. At single mennesker spiser middag med PC-en eller foran TV-en er vel ikke helt uvanlig heller.

(Be henne ta kontakt om du ikke tar det videre btw. Jeg har i det minste felles interesser med henne!)

Endret av Singha
  • Liker 9
Skrevet

Gamer damer er som alle andre damer da vell. Om du henger deg opp i små ting som dette, så burde du la dama finne seg en som setter pris på henne. :)

• Liker 4
Skrevet

Tro det eller ei, men det er mange modeller som også spiller wow.

• Liker 4
Gjest Gjest
Skrevet

Vel, for å si det sånn; kompisene dine burde være flau over damene sine. Hvem er det som dater glamour-modeller? Det er harry guttene, det. Omgangskretsen din høres harry ut...

Men når det gjelder dette med spill i et kjæresteforhold, så er det OK så lenge en ikke spiller mer enn to timer om dagen, eller hver eneste dag.

Det skal sies at jeg aldri hadde blitt sammen med en gutt som spiller mye spill, det er turn-off med gutter som er besatt av noe så infantilt som dataspill\tv-spill.

Gjest EkteGamerSiden84
Skrevet

Herregud, hvordan begrepet gamer blir slengt rundt om i dag. World Of Warcraft, FPS spillene og annet møkk som er så mainstream i dag, er ikke ekte gaming.

Hvis noen sier at de liker spill, også nevner at de er en dreven World of Warcraft spiller, så bare rister jeg på hodet og beveger meg videre. Vestlige spill har for det meste bare vætr møkk, i Japan så gir deg en lang beng i world of warcraft og den dritten der.

Skrevet

Sleng hun hit du, jeg kan Heale henne hele dagen og Boome henne hele natten ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, hvordan begrepet gamer blir slengt rundt om i dag. World Of Warcraft, FPS spillene og annet møkk som er så mainstream i dag, er ikke ekte gaming.

Hvis noen sier at de liker spill, også nevner at de er en dreven World of Warcraft spiller, så bare rister jeg på hodet og beveger meg videre. Vestlige spill har for det meste bare vætr møkk, i Japan så gir deg en lang beng i world of warcraft og den dritten der.

weaboo faget

Anonym poster: 0147e4378f470e5a827b290ffe5825f3

• Liker 2
Skrevet

Det skal sies at jeg aldri hadde blitt sammen med en gutt som spiller mye spill, det er turn-off med gutter som er besatt av noe så infantilt som dataspill\tv-spill.

Hva bør gutter være interesserte i da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...