AnonymBruker Skrevet 21. juli 2012 #1 Skrevet 21. juli 2012 Noen som har god erfaring med BB Cream, og hvilken kan dere anbefale? Det finnes jo så mange nå. Anonym poster: 506382d01967964df3c71791fbb07899
Gjest Tigress Skrevet 21. juli 2012 #2 Skrevet 21. juli 2012 (endret) Dei to store klassikarane er Missha Perfect Cover (finst i fleire ulike nyansar også!) og Skin79 Super BB eller noko slikt. Dei er ganske rimelege også. Sjølv har eg Dr. Jart+ Black Label, SkinFood Aloe, Etude House Magic og Skin79 Oriental Gold Plus. Likar dei godt alle saman, men dei har litt ulike fordelar. Etude Housen er den eg brukar no om dagen, for den er veldig lett. Dr. Jart er perfekt om vinteren, for den gjer perfekt ljos hud. Skin79-kremen er heilt magisk, eg får SÅ fin hud, det er heilt utruleg, men den blir det lett litt mykje av. SkinFooden kan ein anten klappe inn og få god dekning, eller smøre inn og få meir naturleg look. For ordens skuld: eg har normal til tørr hud utan problem og toler det meste av det eg kliner inn i huda. Edit: skulle leggje til at SkinFood, Etude House og Missha er klarert som dyrevenlege, dei er ikkje testa på dyr. Endret 21. juli 2012 av Tigress
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2012 #3 Skrevet 21. juli 2012 Hva er egentlig det? Blir irritert hver gang dama i reklamen sier BB, BB, BB, BB, BB, BB, BB, BB, BB,... Så hva er det? Anonym poster: b28478add87db91949f94686ae5b66b8 1
Tullemora Skrevet 21. juli 2012 #4 Skrevet 21. juli 2012 Tigress: her var det litt å velge i takk for svar. Jeg har hud som deg, men med litt rødhet og linjer. Hvilken bør jeg velge først? Hvor får jeg kjøpt disse?
Zinnia Skrevet 23. juli 2012 #5 Skrevet 23. juli 2012 Hva er egentlig det? Blir irritert hver gang dama i reklamen sier BB, BB, BB, BB, BB, BB, BB, BB, BB,... Så hva er det? Anonym poster: b28478add87db91949f94686ae5b66b8 Han her forklarer det veldig bra i denne videoen:
Gjest Tigress Skrevet 28. juli 2012 #7 Skrevet 28. juli 2012 Tigress: her var det litt å velge i takk for svar. Jeg har hud som deg, men med litt rødhet og linjer. Hvilken bør jeg velge først? Hvor får jeg kjøpt disse? Eg har vore vekke, difor seint svar, sorry! Eg har brukt to ulike stader: ebay og cosme-de.com. Den siste staden er ein nettstad frå Hong Kong, og prisane ligg litt over ebay. Det er sjølvsagt vanskeleg å vite om ein får ekte varer, då, men det er det jo. Eg ville vald å kjøpe Skin79 sin først, dersom du ikkje er så oppteken av dyrevelferd. Det var forresten dagens mest leiande utsegn... Den er verkeleg god. Når det er sagt så synest eg kan hende SkinFood sin er ein god start: han er rimeleg, du kan anten gni han inn og få meir naturleg look, eller klappe han inn og få meir dekning. Dyrevenleg, og dessutan veldig billig. Missha sin Perfect Cover er jo klassikaren, og den eg skal kjøpe neste gong. Så, sidan eg bryr meg om dyrevelferd, så vil eg tilrå SkinFood sin (men ville gjort litt research for å sjå om dei har andre enn den Aloe-varianten) eller Missha.
venus_ Skrevet 28. juli 2012 #8 Skrevet 28. juli 2012 Eg ville vald å kjøpe Skin79 sin først, dersom du ikkje er så oppteken av dyrevelferd. Det var forresten dagens mest leiande utsegn... Hvor har du det fra at Skin79 er dyretestet? Jeg finner bare sider der det motsatte står
Gjest Tigress Skrevet 25. august 2012 #9 Skrevet 25. august 2012 (endret) Hvor har du det fra at Skin79 er dyretestet? Jeg finner bare sider der det motsatte står Godt spørsmål. Eg fann det ein plass då eg leita, men kan ikkje hugse kor det var. Meiner å ha lese at dei ikkje testar sjølv, men brukar innhald som er dyretesta. Dei står ikkje på lista over ok merker som KARA har heller. No gjorde eg eit nytt søk på KARA (som er ein dyrevernorganisasjon i Korea) og no er det mest ingen merker att der! Eg ser også at Skin79 skriv at dei ikkje testar på dyr, men eg er litt skeptisk til kva produsenten seier sjølv, dei brukar å halde munn om at ingrediensane ofte blir testa før dei blir miksa i hop. Endret 25. august 2012 av Tigress
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå