Gå til innhold

Jenter på Sukker - tar dere kontakt med menn, eller venter dere til de tar kontakt med dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere når dere ser en kjekk kar? Tar kontakt eller venter dere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ja jeg kan ta kontakt. men ofte er det ikke nødvendig engang;p fordi dem skriver til meg før jeg rekker det.

Anonym poster: 5cc8a464979616fd35eac15c141b52c2

Skrevet

ja jeg kan ta kontakt. men ofte er det ikke nødvendig engang;p fordi dem skriver til meg før jeg rekker det.

Du får mange mail med andre ord?? :)

Gjest Morteno
Skrevet

Var på sukker i et par måneder totalt og jeg fikk et par meldinger fra noen jenter. Men de fleste bodde såpass langt unna at det ikke var helt vits.

Sendte nok mer en jeg mottok da. Ikke at jeg var så aktiv. Men uansett.

Har hørt at unge jenter får masse meldinger fra menn på 40-60. Høres veldig.. spennende ut.

Skrevet

Jeg oppretta bruker igår og sendte to "gullhjerter" im a playa høhø... har motatt ca 6 personlige meldinger, og alle ble mottat mellom kl 02-05 inatt så.....har ikke profilbilde av angst for gjenkjennelse rett og slett.

Skrevet

Jeg oppretta bruker igår og sendte to "gullhjerter" im a playa høhø... har motatt ca 6 personlige meldinger, og alle ble mottat mellom kl 02-05 inatt så.....har ikke profilbilde av angst for gjenkjennelse rett og slett.

Du har ikke profilbilde, men får allikevel meldinger? Wow.. bra jobbet. :)

Gjest Morteno
Skrevet

Husker jeg så at en jente som bor i nabolaget mitt hadde vært innom profilen min en gang. Var litt kleint når jeg så henne på bussen litt senere, da vi fikk øyekontakt.. Uff.

AnonymBruker
Skrevet

Du får mange mail med andre ord?? :)

jada. det er vel noen allefall:) men tydeligvis ikke nok siden jeg fortsatt er på sukker:) fant faktisk eks samboeren min der inne.men det ble slutt etter hvert så jeg tror jeg det går ann å finne folk der inne:P

Skrevet

Husker jeg så at en jente som bor i nabolaget mitt hadde vært innom profilen min en gang. Var litt kleint når jeg så henne på bussen litt senere, da vi fikk øyekontakt.. Uff.

Hehe.. Var innom og kikket tidligere i dag. Oppdaget mange "kjente". Tror ikke folk bryr seg lengre. Vi lever i 2012. :)

Skrevet

Du har ikke profilbilde, men får allikevel meldinger? Wow.. bra jobbet. :)

Dude seriousely, disse meldingene er med 100prosent sikkerhet fra menn som sender meldinger til "alle" og de skriver bare "heyaa" eller "hei snuppa"....hva vet de om jeg er en super dundre på 200?

Skrevet

Da jeg var på Sukker tok jeg og sendte meldinger til folk jeg syntes virket interessante ja. Er ikke det hele meningen? :P

Skrevet (endret)

Da jeg var på Sukker tok jeg og sendte meldinger til folk jeg syntes virket interessante ja. Er ikke det hele meningen? :P

Selvfølgelig. :) Ville bare høre om jenter var flinke til å ta kontakt de også.. Og ikke bare gutta.

Endret av per78
Skrevet

Ja, det gjør de.

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Tar kontakt. Sender fler brev enn jeg får.

Skrevet

Da jeg var på sukker tok jeg kontakt med min nåværende samboer, syntes han virket intressant og tok sjansen, fikk svar og vel, her sitter vi nå den dag i dag :hjerter_rundt:

• Liker 1
Skrevet

Tar kontakt. Sender fler brev enn jeg får.

Hvorfor har du ikke sendt til meg?

Skrevet

Svært få av jentene (selv gjengangerene, dvs de som er online "hele tiden") gidder å betale for medlemskap. Så mye betyr jakten for dem.

Skrevet

Litt off topic, men dette er vel feil tolkning av angrerettloven? Så vidt meg bekjent så har du 14 dagers UBETINGEt angrerett på varer ved fjernsalg såfremt den kan leveres tilbake i vesentlig samme stand og form, og det kan vel et medlemskap på nettdatingssamfunn? :)

Fra Sukker.no: "Angrerett:

Tjenesten blir leverert når kjøpet gjennomføres, angreretten for fjernsalg gjelder ikke når en tjeneste er tatt i bruk. Det er derfor ingen angrett ved kjøp av medlemskap."

Skrevet

Jeg registrerte meg for noen dager siden. Har fått ca like mye som jeg har sendt selv. Dog, så er det en del uinteressant, og meldinger som "skjer?" gidder jeg ikke å svare på.

Skrevet

sender jenter slikt også???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...