Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får en seg dame? Trenger tips og triks!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og når det ikke hjelper??

Skrevet

Vær deg selv :)

Jeg foreslår at han skal være en utenomjordisk skapning.

• Liker 2
Gjest Svampen
Skrevet

Jeg foreslår at han skal være en utenomjordisk skapning.

Digg.

Gjest Svampen
Skrevet

Og når det ikke hjelper??

Har du møtt en jente som du liker da? Ta initiativ og be henne hjem til deg på filmkveld eller noe :)

Skrevet

Hvordan skal en spørre da?

Skrevet

vær åben overfor nogen der kansje liker deg, men som du ikke ser på den måte , ting kan udvikle seg jo.

gå ut i samfundet ikke bare på byen. deltag i arrangementer i nærområdet. smil til jenter ikke flirt med en gang, se op og runnt deg.

lykke til!

Skrevet

lurte på om du vil med i biografen?

skal vi spise middag sammen?

ta en kaffe?

Gjest Svampen
Skrevet

Hvordan skal en spørre da?

Det enkleste er ofte det beste, spør rett frem om hun har lyst til å finne på noe sammen med deg. Får du positivt svar, kan du feks foreslå film hos deg. Ikke gjør det så vanskelig! :)

Gjest Morteno
Skrevet

Jeg kan faktisk anbefale sukker.no. Funker ganske bra, egentlig. Er 21 år selv og har vært på den en liten stund. Ser du en du syntes virker interessant så kan du jo slenge en kommentar. Hva er det verste som kan skje?

Jeg trykket på "Du er interessant" knappen på en profil. Hun trykka på samme tilbake. Så jeg slengte henne en liten melding, og hun skrev et essay tilbake, haha.. Møtte hverandre et par dager etterpå og alt klikket bra, faktisk.

Ellers så er det bare å gå ut kanskje. Hvis du går på bar, pub osv så er min erfaring at de fleste jentene er skikkelig "party girls", noe jeg ikke er - så det er litt håpløst for meg å gå der. Men, det trenger jeg jo ikke å tenke på nå :bolledeig:

• Liker 1
Skrevet

Har ei som jeg snakker endel med via sms og internett. Hvordan går jeg fram? Har avtalt et møte, hvor går man? Hva gjør man? Hva sier man?

Skrevet

Noen som har tips til en uviten kar?

Skrevet

Å logge av Kvinneguiden kan være en begynnelse.

• Liker 1
Gjest Janus
Skrevet

"Jeg liker deg."

Kommunisert både verbalt og med kroppsspråk.

Det er min favoritt.

:)

Skrevet

Vær ærlig, og som nevnt tidligere, vær deg selv. Det er det aller viktigste. :-)

AnonymBruker
Skrevet

jeg synes faktisk å invitere noen hjem er en dårlig idè. jeg sier alltid nei til første date i hjemmet. drar ikke hjem til noen før vi har vært på en del dates først. men det er jo bare spørre om hun kunne tenke seg å ta en kaffe en dag:) sukker er en bra side å prøve å finne noen og:)

Anonym poster: c7946bef8b3b601c8cb52dc96f884d02

Skrevet

Har ei som jeg snakker endel med via sms og internett. Hvordan går jeg fram? Har avtalt et møte, hvor går man? Hva gjør man? Hva sier man?

Ta en kaffe, lunsj, gå en tur eller på konsert eller museum hvis du liker sånt, er fint om det er på et sted hvor du føler deg litt hjemme eller hvor det er mye å snakke om hvis samtalen går litt i stå, men hvis du ikke har noen passende interesser eller foretrekker å sitte ned og snakke så er kaffe eller lunsj like bra :) Når du tenker på hvor, er det lurt å tenke på hvor du vil føle deg mest komfortabel.

For på date er det veldig viktig å føle seg komfortabel, da er man ofte litt ekstra sjarmerende og man har lettere for å holde samtalen i gang. Når det gjelder hva du skal gjøre, er det ikke noen spesielle regler for det, prøv å ikke henge deg opp i om du føler at du sa noe feil eller lignende. Ellers er det viktig å lytte til de tingene hun forteller deg, i lengden mister man lett interessen i en fyr som ikke husker det du snakket om for fem minutter siden. Og hvis det er vanskelig å finne på morsomme og interessante ting å si hele tiden, så er det helt normalt, og et godt tips i alle sammenhenger er at alle liker å snakke om seg selv, så hvis du ikke kommer på noe å si er det lurt å stille et spørsmål om henne.

Ellers er det stort sett den gyldne middelvei som gjelder, ikke vær altfor pågående, men ikke ignorer henne helt heller. Her finnes det heller ingen regler, for det spørs hva hun liker og derfor er det viktig at du gjør det som føles naturlig for deg sånn at dere finner ut om dere passer sammen eller ikke. Jeg har venninner som trenger å få opptil flere meldinger om dagen for å føle seg satt pris på, mens andre ikke trenger meldinger til annet enn å avtale neste møte. Det viktigste er å gjøre ting du er komfortabel med, og balansere det med det hun gir signaler om at hun liker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...