Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt interessant å lese hva dere vanligvis spiser på lørdager ? Middag, snop osv :-)

Jeg selv pleiere å ha taco/pizza/lasagne osv på lørdager :-) spiser som oftest sjokolade og Pepsi Max på kvelden :-) litt is og kake blir det også som oftest på søndager :-p

Bortsett fra det har jeg et rimelig Sundt kosthold :-)<br /><br /> Anonym poster: 66d341517be869c585ab16b3dd69bbe8

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Av middag er det egentlig ingen faste ting, blir bare det vi har lyst på den dagen :)

Spiser alltid en pose potetgull, det er det faste lørsdagsgodtet mitt! Av og til litt sjokolade eller smågodt på siden, men ikke så mye av det. Og brus! Namna.

Ellers spiser jeg faktisk mindre ordentlig mat og færre måltider, siden jeg gjerne gjerne bruker helga ( i hvert fall søndag) på å slappe litt av, og da ikke er så sulten. Så blir sjeldent så veldig stort kalorioverskudd, hvis jeg skal tenke sånn.

Endret av HedvigR
Gjest Malin0
Skrevet

dream is med brownies, to bokser :) elsker den isen

Skrevet

Kjører som oftest sunn mat gjennom hele uka, men tillater meg gjerne å spise litt mer enn jeg vanligvis pleier. Dersom jeg har veldig lyst på søppelmat, så er det alltid i små mengder. Noen ruter mørk sjokolade eller en liten håndfull godteri.

Skrevet

dream is med brownies, to bokser :) elsker den isen

Den isen er kanon god :-)

Gjest _Lita_
Skrevet

Oreo-is og bakst (det meste går ned når det gjelder bakst).

Skrevet

Alt som har med sjokolade å gjøre!! Nam nam!!

Varme brownies og vanilje is er favoritt! Gjerne med salte nøtter og karamell saus... MMm.. Fikk vann i munnen nå.. Godt det er svært sjeldent jeg spiser det :P

På lørdager pleier det å gå nidar favoritter og tao/pizza :-)

Skrevet

Jordbær..... kanskje en fruktsalat av jordbær, kiwi og nektarin

Gjest Fairydust
Skrevet

Jeg spiser veldig sunt i hverdagene, men vi koser oss litt ekstra i helgene. (Vi lager maten vår selv). Da spiser vi f.eks.:

Pizza, lasagne, fish & chips, vårruller, kyllingburger/baconburger med råstekte urtepoteter, biff med fløtegratinerte poteter, ovnsbakt ørret.

Så har vi alltid dessert i helgene. Hvit og mørk sjokolademousse, alkoholfri tiramisu, ostekake brownie med jordbærkrem, browniecookies, jordbærsorbet eller potetchips med dill og urter.

Gjest *Maja*
Skrevet

Hjemmelaget pizzat/hjemmelaget lasagna, sushi, smågodt, rekechips.....mmmmmm :)

Gjest Svampen
Skrevet

Har ingen faste middagsretter som jeg spiser i helgene, men man har bedre tid til matlaging da - derfor blir det ofte noe ekstra godt. Jeg kjøper nøtter eller god frukt som jeg koser meg med om kvelden, eventuelt en potetgullpose om jeg har noen som vil spise sammen med meg :)

Skrevet

Ingen fast middag, men i går ble det sukkerfri gele og hjemmepoppa popcorn ;-)

Skrevet

For meg er alt lov på lørdager, men jeg prøver jo å ikke "ta helt av". Jeg pleier også som regel å få til en treningsrunde på lørdager, slik at det ikke bare blir latskap og kos ut av det.

Skrevet

Ingen spesiell type middag. Alt fra hjemmelaget pizza eller hamburger til wok og fisk.

Pleier sjeldent spise godis, er ikke særlig glad i det, men har heller masse druer, frukt og bær etter hva det er sesong for, god te, kanskje litt popcorn eller saltstenger

Skrevet

Jeg har det på fredager, da. Den munchie-dagen. Det jeg spiser varierer veldig. Til lunsj kan det være vaffel eller sånn bensinstasjonsbolle med sjokoladebiter, eller gifler. Til middag har vi gjerne taco, enchiladas eller noe indisk fra Toro. Ellers godteri: Smågodt og potetgull for eksempel. Eller en pose med forskjellig blandingssjokolade og litt karameller. Eller en pose bamsemoms og en pose tortillachips. Ikke alltid jeg klarer å spise opp alt jeg har kjpt, så da gjemmer jeg det unna.

Fredager kan jeg ligge på så mye som 3000 + kalorier, mens jeg ellers ligger på rundt 1500. Etedagen gjør at jeg har klart å slanke meg, det å ha én dag der alt er lov!

Skrevet

Her er det egentlig fredag som er den store utskeielseskvelden;p

Da er det taco til middag og stratos, superchips og cola på kvelden;D Mmmmmm!

Blir desverre litt sjokolade eller sånt på lørdagskvelden også, men langt ifra like mye som fredagen..

Skrevet

Varierer. Men går mye i taco, hjemmelagd pizza, hjemmelagd burger, biff med en eller annen form for potet og saus til, kanskje spise ute.

Også blir det gjerne en bolle eller to, sjokolade, brus, kanskje potetgull eller is. Varierer. Jeg lar meg skeie ganske ut i helgene, da er det lettere for meg å holde meg i ukedagene. :)

Gjest Daenerys
Skrevet

Før spiste jeg en chipspose og en sjokolade, nå spiser jeg kanskje halvparten av en 70% sjokolade. Har heller gode desserter, f.eks jordær med mager vaniljekesam :) Syns det smaker bedre, for å være helt ærlig. Hadde litt sjokolade på lørdag, og merket at jeg ikke savnet det...

Skrevet

På lørdager blir det ofte en skål med smågodt i tillegg til feks en boks med vaniljekesam og bær :)

Det hender også jeg slår på stortromma med sjokolade og is, men ikke hver lørdag da jeg sliter veeeldig med å begrense meg ;) Lørdagsmiddager varierer mye mellom taco, fajitas, enchiladas, osv eller god gammaldags lørdagspizza! Har jeg fri kan jeg godt slå til med risengrynsgrøt på formiddagen, en tradisjon jeg har tatt med meg fra barndommen. Lørdag er og blir kosedag :)

På søndager hender det jeg baker boller eller lager vafler, men ikke alltid. Spørs litt på hvor mye kos det har blitt ellers i uka.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Middag blir akkurat det jeg har lyst på, gjerne en bestillingspizza med rømmedressing.

Lager kanskje muffins eller en minikake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...