Gå til innhold

LELO sine vibratorer...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med LELO sine vibratorer? Er på jakt etter ny vibrator etter at den gamle tok kvelden, og har tenkt på LELO. Etter det jeg har forstått er det god kvalitet på disse... Men man må vel lade dem alle sammen... Hvordan er dette? Mye stress? Og er de vanntette? Er det bra med vibrasjon i de? Har sett på Mona og Gigi...

Tar gjerne imot anbefalinger eller erfaringer hvis noen har :)

Anonym poster: c90c44345d52978338cbca93ef052153

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig god erfaring med Alia i hvert fall! Den lades på samme måte som en mobiltelefon. Men batteriet holder lenge, så jeg synes ikke dette er stress i det hele tatt. Og den er helt vanntett og enkel å rengjøre. God vibrasjon har den også :)

Anonym poster: 5c7c7d81d4a59474e1ad8f4bdf1636fe

• Liker 1
Skrevet

Solide, trygger og sinnsykt fint designet vibratorer etter min mening. De fleste tåler vel vann i disse dager, samt det viktigste som er at de er laget i kroppstrygge materialer, og ikke kreftfremkallende gummiprodukter slikt som gjennomsnits vibratorene er. Mener dette er leketøy som varer og vare, og har aldri truffet noen som ikke er fornøyd med LELO.

Thums up fra min side =)

Jimmy Jane er og et utrolig bra merke innen vibratorer, ikke helt samme stil og type som LELO. Men jeg er ihvertfall fan av begge merker.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lelo alia. Den er fantastisk og det er ikke noe mer stress med lading enn det er å bytte batterier (mindre stress egentlig). Vibreringa er bra, den er liten og hendig og batteriet varer lenge<br /><br /> Anonym poster: ad3b39f82885f90cbbcbf3e6cbf746cc

Skrevet

Dette er ikke min tråd, men jeg må bare spørre... Hvordan er lydnivået på denne vibratoren? Jeg ser etter noe som ikke bråker for mye. Den ser jo ganske bra ut.

AnonymBruker
Skrevet

Den bråker veldig lite. Det er den minst bråkete vibratoren jeg har hatt allefall. Den har ikke så "grov" durelyd hvis du skjønner.<br /><br /> Anonym poster: ad3b39f82885f90cbbcbf3e6cbf746cc

AnonymBruker
Skrevet

Den bråker veldig lite. Det er den minst bråkete vibratoren jeg har hatt allefall. Den har ikke så "grov" durelyd hvis du skjønner.<br /><br /> Anonym poster: ad3b39f82885f90cbbcbf3e6cbf746cc

Enig! Lelo Alia er veldig stillegående. :)

Anonym poster: 5c7c7d81d4a59474e1ad8f4bdf1636fe

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

bråker lite

lang holdbarhet på batteriet

liten

og ligg fint i handa

Skrevet

Støtter det som blir sagt om lite bråk, vært borti 3 av modellene deres, og ingen av de "bråker". De har en mye mer høyfrekvent og fin during.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...