Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med møbelering av stua mi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi holder på å lete etter nye møbler til stua. Vi har eikfarget gulv, hvit murpeis, hvite og grå vegger, svart skinnsofa og svart skinn recliner. Trenger et spisebord med stoler (har sett på dette: http://www.bohus.no/produkter/bord/Spisebord/marseille-spisebord/) og trenger hjelp til å finne en sjenk, et vitrineskap og et stuebord som kan passe sammen med dette.

Noen som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest RamaLama
Skrevet

Nå er ikke jeg noe ekspert, men stilen deres virker å være en del røffere enn spisestua dere ser på. Hva med glass og stål?

AnonymBruker
Skrevet

Helt enig med newbiepie. Sofa + recliner i sort skinn skriker etter en "røffere" (jeg vil kalle det harry) stil på spisegruppen, som for eksempel denne fra Skeidar:

6677800_KanteMaddoxSpis.jpg

Anonym poster: 772b5d7494330ba29d382f3b6f2b82f4

Skrevet

Sofaen skal vekk. Etterhvert... Har ikke råd til å ta alt på en gang. Har lyst på en lysere sofa, men har en 2åring i hus så tenker det er greit å vente til han er litt større også.

Vi har glassbord og svarte stoler, ellers svarte kommoder og sjenk fra før av. Jeg syns det er sååå stygt og vil bare ha det ut.

AnonymBruker
Skrevet

Pleier ikke Bohus ofte å ha skjenk og andre møbler i samme serie som spisebord? Kanskje du kan finne en hel serie som du liker, da blir det enklere å skape ny stil i stua som man vet passer sammen :)

Anonym poster: 772b5d7494330ba29d382f3b6f2b82f4

Skrevet

Vi fant en serie som vi likte veldig godt (litt mørkere farger) men det kom på 36 000 for spisegruppe, sjenk, vitrine og sofabord og det ble litt i det stiveste laget :P

Det spisebordet vi ser på nå er ikke i noe serie. Skal dra dit idag og se om jeg finner noe som passer sammen med det. De er ikke så veldig hjelpsomme i møbelforetningene i min by dessverre :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...