Ibanez Skrevet 21. juli 2012 #1 Del Skrevet 21. juli 2012 Etter forumet ble oppgradert vet jeg ikke hvordan jeg legger ut klikkabare lenker som jeg selv kan forandre teksten på. det blir bare slik: http://www.dagbladet.no/ men jeg vil f.eks forkorte det til "DB" . Noen som vil hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 21. juli 2012 #2 Del Skrevet 21. juli 2012 Du markerer teksten du vil legge en lenke på og trykker lenkeikonet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibanez Skrevet 21. juli 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 21. juli 2012 Den forstod jeg ikke helt, men jeg tror jeg fant en en annen måte muligens. Trykker på lenkeikonet og limer inn den lange lenketeksten som vanlig. Så trykker jeg ok, og den er da en eneste lang tekst her. Så makerer jeg hele teksten og skriver inn den forkortelsen jeg vil ? var det det du mente? bagasjevekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 21. juli 2012 #4 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Dette har jeg lurt på også. *prøve, prøve* Aftenposten -- Det gikk! Juhu Endret 21. juli 2012 av Puddelhue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gnækvåg Skrevet 22. juli 2012 #5 Del Skrevet 22. juli 2012 Kan også skrive: [url=www.dinlenke.com]Også Skriver du her![/url] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå