Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvilken forsterker er det snakk om? Det er vanskelig å si noe ut fra oppgitt effekt. Jeg ser til stadighet forsterkere som spesifiseres med utallige watt, men i praksis så er det snakk om Kina-watt. Man skal med andre ord ikke la seg lure av watt på papiret. Et godt eksempel på det er rørforsterkere som er oppgitt til å kanskje yte 2 x 20 W ved 8 ohm, men som i praksis har stålkontroll på hva enn du måtte parre de med. På den andre siden har man jalla-elektronikk som sies å yte 2 x 500 W ved 8 ohm, mens strømforsyningen er på usle 300 W.

Cerwin Vega er forholdsvis lettdrevne høyttalere, med høy følsomhet. De spiller høyt med få watt, men det er ikke dermed sagt at det er så kontrollert. Ettersom det nettopp er Cerwin Vega du har, ser jeg på det som sannsynlig at elektronikken du besitter er produsert av NAD. C375BEE og C275BEE er begge oppgitt til å yte 2 x 410 W i 4 ohm, så jeg regner med at det er en av disse du har. Dersom det stemmer, så vil forsterkeren din fungere bra med XLS 215.

Endret av Presis
Skrevet

Latterlig trådtittel. Hvorfor ikke bare skrive at du har et spørsmål om høyttalere?

• Liker 11
Skrevet (endret)
På 23.7.2012 den 11.51, Drue skrev:

Latterlig trådtittel. Hvorfor ikke bare skrive at du har et spørsmål om høyttalere?

Hvorfor

Endret av mlij
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor være så jævla hater?

Prøv heller og ikke klage så jævelig mye, med mindre du har noe fornuftig og si!

Jeg har noe fornuftig å si. Jeg er kvinne og kunne svart på spørsmålet ditt, men det gidder jeg ikke grunnet den latterlige trådtittelen.

Anonym poster: e8b71dbe62e69d2f6d2d0cb9835803bf

• Liker 9
Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg vet! Men jeg er kvinne, så da kan jeg vel ikke svare, siden det var til mennene :gjeiper:

• Liker 6
Skrevet (endret)
På 24.7.2012 den 22.27, AnonymBruker skrev:

Jeg har noe fornuftig å si. Jeg er kvinne og kunne svart på spørsmålet ditt, men det gidder jeg ikke grunnet den latterlige trådtittelen.

Anonym poster: e8b71dbe62e69d2f6d2d0cb9835803bf

Men 

Endret av mlij
Gjest avocadoen
Skrevet (endret)

Men nå har jeg fått svar så trenger ikke høre på deres patetiske komentarer lengere

Om jeg ikke tar feil, er du en av dem som ikke kan spørre en kvinne om hvilken bildel som passer til bilen om damen jobber på biltema eller mekonomen. For kvinner kan da umulig ha peiling på sånn.

Du skjønner det at kvinner nå til dags står ikke dagen lang på kjøkkenet. Mange av oss kan ting som menn ikke kan. Jeg møter sånne som deg på jobben min daglig. Som mener at en kvinne ikke kan noe som helst om "manneting".

Edit: Det er du som er patetisk, ikke vi.

Endret av avocadoen
  • Liker 5
Skrevet (endret)
På 24.7.2012 den 22.39, avocadoen skrev:

Om jeg ikke tar feil, er du en av dem som ikke kan spørre en kvinne om hvilken bildel som passer til bilen om damen jobber på biltema eller mekonomen. For kvinner kan da umulig ha peiling på sånn.

Du skjønner det at kvinner nå til dags står ikke dagen lang på kjøkkenet. Mange av oss kan ting som menn ikke kan. Jeg møter sånne som deg på jobben min daglig. Som mener at en kvinne ikke kan noe som helst om "manneting".

Edit: Det er du som er patetisk, ikke vi.

sånne 

Endret av mlij
Gjest avocadoen
Skrevet

sånne som deg? hvordan vet du hvordan jeg er? jeg mener ikke at kvinner bare hører til på kjøkkenet eller at damer ikke kan noe om høytalere, men jeg vil tro det er et flertall av menn som har kompetanse om slike ting...

Så hvorfor skriver du ikke bare "har et spørsmål om høytalere", enn å skrive "til mennene i kvinneguiden" ?

• Liker 2
Skrevet (endret)

jeg tenkte 

Endret av mlij
Skrevet

Fordi du er teit, og fordi du fortjener å høre det.

• Liker 2
Gjest Lady Di
Skrevet

I totally agreeee.. :sovne:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...