Gå til innhold

Epilator for menn - kan det brukes av kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå stiller jeg kanskje verdens dummeste spørsmål, men kan jeg som kvinne bruke en epilator som egentlig er beregnet på menn?

Jeg kjøpte nemlig en epilator istad, men oppdaget etter jeg bestilte den at den egentlig er for menn. :sjenert:

Fakta om epilatoren:

Strømdrevet, ergonomisk utformet epilator med doble epileringshoder.

• Hele 72 pinsetter og 2 hastigheter
  • Patentert teknologi med glidende skiver på begge sider som presser ned huden og løfter opp de hårstråene som skal epileres.
  • Det muliggjør at hårstrå så korte som 0,5 mm fjernes
  • Patentert 3-disksystem med skråstilte pinsetter
  • Separat barberhode medfølger for alternativ hårfjerning på følsomme hårpartier
  • 2 hastigheter
  • Epilatoren er utstyrt med ekstra lang ledning på 2,5 m for økt brukervennlighet
  • Oppbevaringsveske medfølger

487639.jpg

Så for å gjenta meg selv: kan jeg trygt bruke denne? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du vil miste begge beina - tvert!

Anonym poster: d8b1a093869f8beda97b287fc5d46fda

Skrevet

Hmm... Visste ikke at det fanntes epilator for menn engang jeg :P Dette sier vell logisk nok noe om kunnskapen min når det gjelder epilatorer! Men, tilbake til spørsmålet ditt. Jeg har kun prøvd en epilator, og det er den jeg selv eier, og ettersom den er rosa vil jeg tro den er for kvinner. Hehe. Men en epilator er vell en epilator? Tror ikke det vil gjøre noe skade om du bruker en manneepilator på damehårene dine. Og hadde det vært farlig vil jeg tro det hadde stått noe sånnt som: "NB! Må ikke brukes av kvinner" . :)

Tror ikke du tenger å bekymre deg :klemmer:

• Liker 1
Gjest Quake
Skrevet

Har ingenting å si, er som regel bare fargen og utformelsen så den ser mer "mandig ut". =)

• Liker 1
Skrevet

Har ingenting å si, er som regel bare fargen og utformelsen så den ser mer "mandig ut". =)

Kanskje den fungerer bedre også! Mannehøvvel fungerer ihvertfall mye bedre enn damehøvvel når det gjelder barbering, så ;)
Skrevet

Jeg har også tenkt det at en epilator er en epialtor, men man vet jo aldri. Greit å være på den sikre siden. :ler2:

Det er bare positivt at den er grå og sort, så det klager jeg ikke på! :nigo:

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke har noe si. Tvert i mot så tror jeg, dersom det er forskjeller i annet enn fasong og farge, at den mannlige versjonen tjener sitt formål bedre enn den for kvinner.

AnonymBruker
Skrevet

Den har jo mange flere pinsetter enn de som er for damer! Alt er jo bedre for menn.

Anonym poster: e8e298724347011aa8db5cf570ecb51e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...