AnonymBruker Skrevet 21. juli 2012 #1 Skrevet 21. juli 2012 Okei, snakker mye med og driver og møter en fantastisk mann.. Sukk. Er betatt oppi skyene. Vi snakker om alt mulig, har det gøy sammen og er veldig tiltrukket av hverandre.. Problemet er: han er nylig gått ut av et langt forhold, og er da naturligvis ikke klar for noe nytt. Dette forstår jeg veldig godt, og jeg sikter ikke nødvendigvis inn på å ha en tittel som "kjærester" med det første. Selv om jeg liker han. Veldig veldig godt.. Han sier han skal være alene en stund, komme over bruddet, og rett og slett gå videre. Likevel sier han at han vil bli bedre kjent med meg. Han inviterer meg på besøk der han jobber, snakker hver dag på FB/melding og tar ofte kontakt og initiativ. Jada, rebound tenker du, og det skjønner jo jeg og MEN her kommer det jeg stusser på: Han vil ikke ha sex med meg eller kysse meg, fordi han ikke vil få følelser, og han er redd for at han kommer til å bli forelsket i meg om vi blir veldig nære. Jeg har ligget i armkoken hans og vi har sovet i samme seng, men han har stoppet opp før noe har skjedd. Skjønner ingenting her.. Om jeg hadde vært rebound så hadde det vel bare vært for han å kjøre på med sex og all nærheten man mister etter et forhold? Hva er jeg nå liksom, bare ei han kan prate med? Hva tenker dere? Burde jeg bare trekke meg unna når jeg kjenner jeg begynner å få følelser? Han kommer hit neste helg, og vi skal nok snakke om det, men jeg lurer på om jeg bare skal avlyse.. Anonym poster: 985f226d078e84ac69aeaf8d5dbfab87
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2012 #2 Skrevet 21. juli 2012 dytt..? Anonym poster: 985f226d078e84ac69aeaf8d5dbfab87
Steinar40 Skrevet 21. juli 2012 #3 Skrevet 21. juli 2012 Du kan jo begynne med å spørre ham om hvor lenge han tror han trenger på å komme over bruddet. Da får du kanskje vite litt mer ihvertfall.
Elizia Skrevet 22. juli 2012 #4 Skrevet 22. juli 2012 Tror ikke helt han vet hva han vil jeg...Men det positive er jo at han ikke har sex med deg da! Gi han litt tid og se hva som skjer. Fortsetter dette på samme måten noen uker frem i tid ville jeg nok tilslutt spurt han om dere skal fortsette å møtes eller ikke. Evt bestemme dere for kun å være venner hvis det er nok/ok for deg.
floony Skrevet 22. juli 2012 #5 Skrevet 22. juli 2012 Hmmm, dette er jo litt vanskelig. Jeg aner jo ikke hva han tenker og føler. Men det kan jo godt hende han savner den nærheten du gir ham nå - uten sex. At det ikke er det viktigste for ham, men han savner en jente i armkroken. Det går vel fremdeles an å være rebound da? Uansett: snakk med ham. Ikke bare gå fra uten å få noen svar. Han virker jo som en fin type, bare smør deg med litt tålmodighet og se det an - ikke push på for mye. Han trenger tid, og du trenger å gi ham det
Purple Basil Skrevet 22. juli 2012 #6 Skrevet 22. juli 2012 Om du er rebound eller ikke er vanskelig å si. Det eneste jeg vil råde deg til er å ikke få følelser for denne mannen før han er FERDIG med forholdet og eksen. 1
Gjest Anna.S Skrevet 22. juli 2012 #7 Skrevet 22. juli 2012 Jeg synes du bare skal være med han, ha det gøy med han og ikke tenke så mye over hva som vil skje videre. Men ha et liv uten han også sånn at han får tid til å savne deg når dere ikke er sammen. La han få kjenne på følelsene sine for det er nok mye han føler nå etter bruddet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå