Gå til innhold

Forelsket meg i 38år gammel kvinne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vel for å holde det kort så er jeg en 18 år gammel gutt, som av en eller annen grunn har klart å få følelser for en dame som er 20år eldre enn meg.. Jeg vet ikke hvorfor det har bare blitt sånn, jeg har ikke fortalt henne om hva jeg føler, for jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skal gjøre. For det første så kommer hun til å være 40år når jeg er 20år, og hun er også av den typen at man ikke skal ha sex før/utenfor ekteskapet (skal nevnes at det var en oppfatning hun fikk senere og har vært gift før, og sier at før så var hun ung og dum da hun lå med tilfeldige menn) og det kan jo da bli svært problematisk for meg.

Vet heller ikke helt hvorfor jeg skriver dette, kanskje for å få litt input fra andre mennesker og råd for hva andre ville ha gjort.

PS: Hun har ikke forfalt eller noe sånt, hvis man ikke vet bedre -ikke kjenner henne- så kunne man trodd at hun var i midten av 20 årene, pluss at hun er veldig snill, hyggelig og morsom. Eneste problemet er at hun er (eller har blitt) ganske, hva kan man si, gammeldags når det kommer til seksualitet.

Anonym poster: 7a517919190e3aafbce09e2a37ca487d

Videoannonse
Annonse
Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg ville ha latt forelskelsen/fasinasjonen gli over av seg selv og satset på at det fantes mange fisk i havet.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke dette er så mye å satse på, ts. Ikke bare på grunn av alderen, men også fordi hun har opparbeidet seg et annet syn på sex enn deg (slik jeg tolker deg), og siden jeg regner med du ikke ønsker å gifte deg med det første så er det vel ikke noe å særlig å satse på et slags forhold i sølibat?

Anonym poster: 5d55696e6ebb61d26e8c9025500749d3

• Liker 1
Skrevet

Bortkastet tid.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ha latt forelskelsen/fasinasjonen gli over av seg selv og satset på at det fantes mange fisk i havet.

Tror ikke dette er så mye å satse på, ts. Ikke bare på grunn av alderen, men også fordi hun har opparbeidet seg et annet syn på sex enn deg (slik jeg tolker deg), og siden jeg regner med du ikke ønsker å gifte deg med det første så er det vel ikke noe å særlig å satse på et slags forhold i sølibat?

Anonym poster: 5d55696e6ebb61d26e8c9025500749d3

Ja er sant hva dere sier, får vel komme over det, selv om det er vanskelig. Å jeg er ikke akkurat klar for ekteskap enda, og jeg tror ikke hun heller vil ha et ekteskap med en som er 20 år yngre, om hun i det hele tatt har/kan få følelser for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Syns du skal fortelle henne hva du føler. Kanskje hun ombestemmer seg. Du vet jo aldri.

Anonym poster: a0a76140586571634109661a6e07cce5

Skrevet (endret)

Det går over :klemmer:

Endret av Evilposelos
AnonymBruker
Skrevet

23 år selv, blir lett betatt av kvinner 30+. De ter seg på en helt annen måte enn ungjentene, og kler seg gjerne bedre. Dessverre har jeg ikke hatt noen erfaringer med kvinner med slike karakteristika, men det virker flott, om enn bare for en liten stund. Jeg har fått mye oppmerksomhet fra den aldersgruppen grunnet fysikken min da :)

Anonym poster: 9c4d0568f6e72881460fc8e8911bcdfa

AnonymBruker
Skrevet

Syns du skal fortelle henne hva du føler. Kanskje hun ombestemmer seg. Du vet jo aldri.

Anonym poster: a0a76140586571634109661a6e07cce5

Ja kan jo henne, men jeg vet ikke om hun føler det samme, eller kan føle det samme. Vi er på en måte i helt to forskjellige stadier i livet. Jeg er ikke ferdig på skolen enda, og hun er nok mer eller mindre etablert og ønsker vel barn og vil gifte seg, noe jeg absolutt ikke gjør :S

Det går over :klemmer:

Takk for omtanken, ja det går vel over, men er fortsatt ikke så morsomt. Får vel vente til det går over dessverre.

23 år selv, blir lett betatt av kvinner 30+. De ter seg på en helt annen måte enn ungjentene, og kler seg gjerne bedre. Dessverre har jeg ikke hatt noen erfaringer med kvinner med slike karakteristika, men det virker flott, om enn bare for en liten stund. Jeg har fått mye oppmerksomhet fra den aldersgruppen grunnet fysikken min da :)

Ja kjenner meg litt igjen av det du sier, men før så var jeg etter "ungjentene" selv, men det har bare vært ved dette tilfelle at jeg fikk følelser for en som er 20 år eldre. Hvordan fysikk har du da? :P

Men jeg vet heller ikke hva jeg skal gjøre. Enten om det blir sex eller ikke (det er vel ikke så farlig i starten), vet ikke hvordan, som sagt, hun vil ta det og hva andre vil tro både om henne som har en mye yngre kjæreste og meg som har en som er 20 år eldre enn meg..

AnonymBruker
Skrevet

Re fysikk: De litt eldre damene liker at jeg har sixpack og at adonisbeltet er veldig synlig. :)

Skrevet (endret)

La det gå, som du sa så er dere på to helt forskjellige stadier.

Endret av Feminist1
Gjest Janus
Skrevet

Hva er forholdet mellom dere i dag?

Er dette en kvinne du faktisk kjenner?

Problemet er nok som du selv sier at du er en 18 år gammel gutt og i tillegg er dere på ulike steder i livet og ønsker ulike ting.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Hva er forholdet mellom dere i dag?

Er dette en kvinne du faktisk kjenner?

Problemet er nok som du selv sier at du er en 18 år gammel gutt og i tillegg er dere på ulike steder i livet og ønsker ulike ting.

Ja vi kjenner hverandre faktisk, var helt tilfeldig at vi møttes på ferie. Ja som sagt så ligger nok problemet dessverre i at jeg er en gutt, hun kvinne og at vi er på to helt forskjellige stadier. Får vel bare som sagt kommer meg over det.

Skrevet (endret)

Ja vi kjenner hverandre faktisk, var helt tilfeldig at vi møttes på ferie. Ja som sagt så ligger nok problemet dessverre i at jeg er en gutt, hun kvinne og at vi er på to helt forskjellige stadier. Får vel bare som sagt kommer meg over det.

Jaha, hvorfor skulle hun tilfeldigvis snakke med deg? :gjeiper: Fortell. Litt lyst på deg har hun sikkert. Hun har jo nummeret ditt og alt? Jeg trodde hun var moren til en kompis av deg eller noe.

Endret av Evilposelos
Gjest Janus
Skrevet (endret)

Det mest fornuftige er nok å komme seg videre, i hvert fall om hun er så kysk som du fremstiller henne, men selv hadde jeg nok vært ufornuftig og gjort ett (eller ti) forsøk først.

Endret av Janus
Skrevet

Bare å kjøre på, en erfaring mer til syvende og sist. Men ville ikke regnt med å gifte meg og slå meg til ro med henne, sånn rent realistisk. Men igjen så kommer du sikkert til å ha 10-20 forhold til i løpet av livet, så hvorfor kan ikke dette være et av de?

Skrevet

Jaha, hvorfor skulle hun tilfeldigvis snakke med deg? :gjeiper: Fortell. Litt lyst på deg har hun sikkert. Hun har jo nummeret ditt og alt? Jeg trodde hun var moren til en kompis av deg eller noe.

Unnskyld meg, men det at man snakker med noen behøver ikke bety at man har lyst på den andre! Så merkelig tankegang det er da? Det er jo normalt høflig å snakke med folk, og jeg må legge til at det faktisk ikke er sånn at veldig mange damer som nærmer seg 40 faktisk tenner på gutter som kan være på alder med deres egne barn.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, nei det er ikke noe sånt akkurat. Var som sagt helt tilfeldig, hun mista noe og jeg kom akkurat forbi og plukket det opp og ga det til henne av ren høflighet. Så bare utveklset vi noen ord og møtte hverandre igjen dagen etterpå. Så bare la jeg henne til på facebook, utveklset nummere og begynte å snakke med henne, syntes hun var ganske hyggelig og i starten trodde jeg også at hun var i midten/slutten av 20årene, men hadde ikke noe seksuelt i tankene (iallefall ikke bevisst) først i det siste at det har kommet en fascinasjon over det hele

Det mest fornuftige er nok å komme seg videre, i hvert fall om hun er så kysk som du fremstiller henne, men selv hadde jeg nok vært ufornuftig og gjort ett (eller ti) forsøk først.

Joda kan jo gjøre noen forsøk og ta det som en erfaring, er jo bedre å prøve enn å ikke gjøre noe, men så er det noen andre ting som jeg kommer tilbake til lenger ned.

Bare å kjøre på, en erfaring mer til syvende og sist. Men ville ikke regnt med å gifte meg og slå meg til ro med henne, sånn rent realistisk. Men igjen så kommer du sikkert til å ha 10-20 forhold til i løpet av livet, så hvorfor kan ikke dette være et av de?

Nei har ikke regnet med det heller, som sagt så er jeg ikke klar i det hele tatt for å finne meg noen å slå meg til ro med, enda. Ja kan jo være en av dem, men spørsmålet er om hun i det hele tatt vil ha meg og om forholdet da blir egentlig mer et vennskap med romantikk (med andre ord liten til ingen seksuelle ting).

Unnskyld meg, men det at man snakker med noen behøver ikke bety at man har lyst på den andre! Så merkelig tankegang det er da? Det er jo normalt høflig å snakke med folk, og jeg må legge til at det faktisk ikke er sånn at veldig mange damer som nærmer seg 40 faktisk tenner på gutter som kan være på alder med deres egne barn.

Ja tenker på det samme, i hennes øyne (og jeg er det også forsåvidt) en gutt og jeg kunne like gjerne vært en kompis til sønnen hennes eller typen til datteren.. Så da lurer jeg bare på hvorfor hun i det hele tatt ville blitt sammen med meg.

Skrevet

De litt eldre damene har ofte "elskere" noe vi yngre ikke er så vandt med, da vi har "venniner" :P Men muligheten er jo der. Enten får du kansje ei litt annerledes vennine, eller så får du ei "vennine/elsker". Er jo bare en måte å finne ut.

Vil du ha henne som en "vennine/elsker" så bør du nok sikker hange litt med henne/dater og skru på sjarmen, så finner du jo ut om hun etterhvert er åpen for dette. Vært borti det samme en del ganger da jeg foretrekker litt eldre damer av diverse grunner, så alder er nok ikke nødvendigvis noen stopper. Eneste faren er at de ofte er litt over gjennomsnittet ivrige etter barn og familie, hender man klarer å bli en elsker frem til de i teorien finner den "rette". Men de fleste "sier" at de ikke er interesser i "tull" som betyr meningsløs sec som ikke leder til familie eller noe annet stort.

• Liker 1
Skrevet

Men de fleste "sier" at de ikke er interesser i "tull" som betyr meningsløs sec som ikke leder til familie eller noe annet stort.

Det kan hende at de bare sier det, men ser egentlig ikke hensikten for en (uerfaren) 18 åring å prøve seg med så mye eldre kvinner i forhold til hans egen alder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...