Gjest Tex Skrevet 13. februar 2004 #21 Skrevet 13. februar 2004 Ei på jobben fortalte i går om en av sine venninder. Hun og mannen skulle giftes, og følgelig ha utdrikkingslag. En fredag kveld (disse hadde ikke barn) åtte uker før bryllupet ringer det på døra. Der stod det to flasker pils og instruksjoner om at de skulle drikkes. Videre fikk de beskjed om å gå i dusjen og ta på seg pentøy, for noe skulle skje snart...... det skjedde ikke en dritt, men gjett om det var noen som satt og trippet hele kvelden!! Tre uker senere ble de hentet begge to på jobb.....
Isiselin Skrevet 13. februar 2004 #22 Skrevet 13. februar 2004 Genialt! Tro hvor morsomt de som sto for "udåden" skulle ha det der de satt og var djevelske!
Murf Skrevet 13. februar 2004 #23 Skrevet 13. februar 2004 det skjedde ikke en dritt, men gjett om det var noen som satt og trippet hele kvelden!! Tre uker senere ble de hentet begge to på jobb..... Sinnsykt bra ide! Håper ikke forloveren min finner disse sidene... M
Gjest Tex Skrevet 14. februar 2004 #24 Skrevet 14. februar 2004 Jeg må innrømme at jeg ser dem for meg der de sitter, trippende og sikkert nervøse. Tviler jeg at jeg hadde fått sove selv den kvelden....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå