Gå til innhold

Din verste utdrikkingslagshistorie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det dukker opp flere skrekkhistorier i trådene her, kan vi ikke liksågodt samle dem opp?

Til skrekk, gru og advarsel... :sjokk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan vel begynne:

I min familie var det et mannlig medlem som hadde skikkelig heisalag. Kameratene hadde "spandert" hore på han og han benyttet seg (gladelig?) av tilbudet.

I bryllupet ble det forøvrig vist lysbilder fra utdrikkingslaget, uten at vi fikk se noe til denne dama... :kvalm:

Skrevet

En herfra ble hengt opp/ned av sine venner.

Vennegjengen gikk for å ta noen pils, og når de kom tilbake var brudgommen død!

Skrevet

Godt jeg ikke går med gifteplaner for man kan jo få angst av mindre! :o

Jennifer

Skrevet

uff, dette var jo rene skremsel-propogandaen!!

:roll:

Jg tar d helt m ro ang. utdrikkningslaget, jg kjenner jo sambo og vet at han ikke går over "våre" grenser. D samme gjelder for mg selfølgelig!

Dessuten kjenner jg kompisene hans godt, og utdritingslag er ikke helt deres stil heller. (jmf. tidligere utdrikkingslag i gjengen vår)

Skrevet

Ja, hørt om denne historien. Stikker langt inn i hjerteroten altså.... Huff og huff..............................

Skrevet

Glemte forresten en historie:

Hørte om noen fra byen her som skjenket brudgommen dritings, og satte han på toget til Sverige.

Han var kliss naken, hadde kun en søplesekk rundt seg.

Han våknet opp i vårt naboland, naken, sulten og blakk!

-Og sånt er liksom moro! :evil:

Jeg hadde kverka forloveren, og alle de andre også for den del.

Skrevet

Men det virker som mange har lært litt av slike historier, da.

De utdrikkingslagene jeg har vært i, har hatt veldig lav "drite ut" faktor, bare en hyggelig jentedag og litt uskyldig moro! (Bruden må ri på hest, spille inn demo etc).

Skrevet

Det viktigste når man skal arrangere ett utdrikningslag er jo at de som planlegger det kjenner brud/brudgommen godt. Alle har forskjellige grenser og det som blir utdritningslag for en person er gøy for en annen.

Jeg har vært på både utdrikkning og utdritningslag, og begge deler har vært gøy, fordi vi har planlagt utifra hva bruden tåler/aksepterer.

Ei jeg jobba sammen med tidligere fortalte at hun hadde tatt en flaske sprit og satt seg i et hjørne og drukket så hun sovna for å slippe resten av utdrikningslaget sitt. Det hadde bare gått på sex, dildoer og den stilen, og det synes ikke hun er noe gøy. Da har hun venninner som kjenner henne dårlig, når de legger det opp sånn.

Skrevet

Jeg får helt ANGST jeg, av alle disse historiene...

Nesten så jeg får lyst til å nekte å ha noe utdrikningslag og protestere på at han skal ha noe også....

Skrevet

Herregud. Folk har jo et visst ansvar for hvor mye de drikker, hva de gjør ogå si nei selv.

Skrevet

Joda.visst. Men hvis noen får noe som "sparker" fortere og hardere enn man regner med forsvinner gjerne både hukommelse og hemninger...Nå har imidlertid disse storyene deres klart å skremme meg såpass at jeg tok opp temaet med min kjære som faktisk har tenkt på det selv og akter å styre inntaket sitt uavhengig av de andre. Og selv si stopp når det går for langt.

Gjest Madam Felle
Skrevet

:o

Skrevet

De fleste "skrekkhistoriene" er vandrehistorer som har versert de siste 30 - 40 årene. Det er nok mye farligere å fly enn å delta i sitt eget utdrikningslag. (Jeg har f.eks. overlevd to egne og minst ti andres...Kan ikke en gang huske at noen har vært utro!?!).

Skrevet
De fleste "skrekkhistoriene" er vandrehistorer som har versert de siste 30 - 40 årene. Det er nok mye farligere å fly enn å delta i sitt eget utdrikningslag. (Jeg har f.eks. overlevd to egne og minst ti andres...Kan ikke en gang huske at noen har vært utro!?!).

Er det en ting jeg ikke er redd for så er det at han skal være utro. Er mer redd for at han skal bli så dritings at han skader seg selv, han er nemlig en av de som virkelig ikke tåler alkohol...

Skrevet

En av mine oppgaver har som regel, i svært ordnede former, vært å følge brudgommen hjem... (Det har faktisk forlover tenkt på og avtalt på forhånd, så de er ikke heeelt bortreist). :ler:

Skrevet

Takk,Leo! Dine innlegg virker beroligende på en som ellers ble dyktig skremt her.... :blomst_opp:

Skrevet

Det "verste" vi har gjort var å late som om alle bare måtte gå hjem fra strippeklubben kl. 23.00 fordi mann/kone/barn/hund etc. måtte få frokost/ikke likte at vi var ute sent osv.

Den noe skuffede brudgommen tuslet hjem (Var hans første helg "alene hjemme" på mange år), men det han ikke visste var at Leo hadde samlet 50 damer i spisestuen hans OG klart å få dem til å holde munn i 15. min. Da han sank ned i en lenestol med et oppgitt uttrykk i ansiktet, åpnet vi dobbeltdørene og ankom (Les; ramlet inn) med en kasse champagne fordelt på de 12 første.

Skrevet

Hørt om brudgommen som ble sjenket snydens.

Da han var vel utsloknet la kompisene hans hendene hans i sement, en bøtte på hver side..... Han var rimelig sur da han våknet og skulle pisse......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...