AnonymBruker Skrevet 21. juli 2012 #1 Skrevet 21. juli 2012 Ja, da var man boende i Oslo, den fryktede tigerstaden, i bydel Sagene. 23 år gammel, ok jobb i it-konsulentbransjen. Ikke egen leilighet på grunn av manglende egenkapital, heller ikke lappen selv om denne jobbes med. Ensom grunnet manglende vennskapsgrunnlag i hovedstaden, men trener aktivt. Har planer om å begynne med pistolskyting, bueskyting eller buldring i tillegg til jogging og styrketrening, både for mosjonens og eventuelle vennskapsutviklingsmuligheters del. Knappe 59kg og nesten 180. Noen gutter og jenter som vet eller har gode forslag til hvordan man eventuelt går frem for å fremprovosere relasjoner som kan ende opp i kjærlighets/kjæresteforhold i hovedstaden? Internettdating er jo en mulighet, men det finnes garantert andre alternativ også? Jeg har aldri hatt kjæreste, men det skulle da være enklere enn noensinne når man faktisk er i begynnelsen av en karriere og har stor råderett og autonomi over egen situasjon. Anonym poster: 7231b38047fd4dd8c92dc4297bd766fe
Gjest _Blomsten_ Skrevet 21. juli 2012 #2 Skrevet 21. juli 2012 Gå på byen eller registrere seg på en nettside?
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2012 #3 Skrevet 21. juli 2012 Jeg drikker ikke og ønsker i utgangspunktet ikke at første møte med ei jente skal være byen. Sikkert uvanlig med gutter som ikke rører alkohol, men det er ikke meg. Det blir vel slumptreff eller nettdating på meg gitt. Anonym poster: 7231b38047fd4dd8c92dc4297bd766fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå