Gå til innhold

Strømpebukser er sexy :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei eg er en godt voksen mann som lurer på hva dere tenker om jenter i strømpebukser? jeg blir helt vill.. Når eg sitter på bussen og det sitter ei jente der i strømpebukse så får eg lust til å gå bort å slikke føttene hennes og spise sokkene etterpå:) det er så sexy.. Jeg kunne sleiket henne helt opp til musa der jeg kunne slikket og stimulert henne gjennom strømpebuksa:) Er dette normalt egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, troll/fuckmann!

• Liker 1
Skrevet

Jeg er seriøs. Hva er ditt problem?

Skrevet

I så fall tror jeg nok ditt problem er mer alvorlig enn mitt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det høres digg ut. Liker strømpebukser selv! Noe elegant, stilig og sexy over det.

Hva ville du gjort da, om jeg satte meg ned i sofaen din, i svarte strømpebukser? ;)

Kanskje med en kjole som rekker meg ned til midten av lårene, og glir litt opp, idet jeg krysser bena, slik at litt (bare litt) av strømpekanten vises.

Anonym poster: 6b0e2412b0a615023aa2b2975174aa5b

Skrevet

hadde blitt orgasme over hele stua, uten tvil. Hvor er du fra da? :smilorange:

Skrevet

Jeg kan ikke se noe unormalt i å spise sokkene til ukjente busspassasjerer. Våttahekk, det er jo freda lørdag! :hoppe:

• Liker 5
Skrevet

Jeg kan ikke se noe unormalt i å spise sokkene til ukjente busspassasjerer. Våttahekk, det er jo freda lørdag! :hoppe:

Hva slag sokker foretrekker du Kami? Frotté-, krepp-, ull- eller gummisokker?

Eller er du altetende? :nigo:

• Liker 1
Skrevet
Jeg synes det høres digg ut. Liker strømpebukser selv! Noe elegant, stilig og sexy over det.

Hva ville du gjort da, om jeg satte meg ned i sofaen din, i svarte strømpebukser? ;)

Kanskje med en kjole som rekker meg ned til midten av lårene, og glir litt opp, idet jeg krysser bena, slik at litt (bare litt) av strømpekanten vises.

Hvor mye vedder folk på at denne AB er "Julius!" selv?

Ellers er det jo ikke noe galt med strømpebuksefetisj. Er visst ganske vanlig også.

• Liker 1
Skrevet
Hva slag sokker foretrekker du Kami? Frotté-, krepp-, ull- eller gummisokker?

Eller er du altetende? :nigo:

Jeg, er nok ingen lidenskapelig fremmedsokkgomler. Jeg skrev innlegget på generelt grunnlag. Ikke ulikt å spise taco. Noe forferdelig griseri som jeg holder meg for god til. - Men, elsket av spesielt interesserte.
  • Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Anonym poster: 6b0e2412b0a615023aa2b2975174aa5b

Hvilken strømpekant? Mine strømpebukser rekker opp til over magen.

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Hei eg er en godt voksen mann som lurer på hva dere tenker om jenter i strømpebukser? jeg blir helt vill.. Når eg sitter på bussen og det sitter ei jente der i strømpebukse så får eg lust til å gå bort å slikke føttene hennes og spise sokkene etterpå :) det er så sexy.. Jeg kunne sleiket henne helt opp til musa der jeg kunne slikket og stimulert henne gjennom strømpebuksa:) Er dette normalt egentlig?

Jeg tror ikke du vet hvordan en strømpebukse ser ut. Det er ikke sokker på den.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken strømpekant? Mine strømpebukser rekker opp til over magen.

:haar: Jeg trodde den slags strømpebukser var utgått, og at det er knestrømper som gjelder.

Anonym poster: 6af09ea784e2a2bdcca29be418d413ff

AnonymBruker
Skrevet

:haar: Jeg trodde den slags strømpebukser var utgått, og at det er knestrømper som gjelder.

Anonym poster: 6af09ea784e2a2bdcca29be418d413ff

Da heter det vel ikke strømpeBUKSE. Og knestrømper da ser jeg for meg ei lita jente, stay-ups derimot...

Anonym poster: 3eb648917fb7e1f81a47787d9ee68b32

Skrevet

Er vel velkjent gjennom media at det er en "gris" som driver og kontakter jenter på alle mulige vis på nett og maser om strømpebukser og brukte truser. Mulig han har emigrert hit :)

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Er vel velkjent gjennom media at det er en "gris" som driver og kontakter jenter på alle mulige vis på nett og maser om strømpebukser og brukte truser. Mulig han har emigrert hit :)

Kanskje det er den samme som sier at han liker å snuse jenter i skrittet når de kommer svette ut fra trening, og å lukte på brukte truser? Spørs vel om han har så store sjanser for det første i hvert fall. :fnise:

Endret av Arabella
Skrevet

Hei Julius her.. jeg snuser ikke damer i skrittet nei.. Det eneste jeg lurte på var om det var flere som hadde samme fetisj.. Er ikke noen gris heller:)

Skrevet

Dette er faktisk ikke en spesielt sær eller uvanlig fetisj, folkens. Begrepet "fotfetisjisme" må da de aller fleste ha hørt om før.

Jeg synes egentlig at kjæresten til TS (nuværende eller fremtidige) egentlig er veldig heldig. Selv synes jeg at det er helt fantastisk digg når jeg vet at jeg har slik et enormt tennings"våpen" i repertoiret mitt som jeg kan bruke til min hjertens lyst akkurat når og hvor ofte jeg vil :-)

Nei TS, dette er absolutt ganske vanlig. Har selv hatt en eller to med varianter av denne fetisjen innenfor mine dører, og har elsket det selv også. Dessverre må det nok sies at akkurat strømpebukser er helt ut for meg, jeg bruker kun strømper av stay-ups typen (evt de med strømpeholder).

Uansett, kos deg med fetisjen din du! :-)

• Liker 2
Skrevet

...jeg bruker kun strømper av stay-ups typen (evt de med strømpeholder).

kom her. nå! ;)

• Liker 1
Skrevet

Dette er faktisk ikke en spesielt sær eller uvanlig fetisj, folkens. Begrepet "fotfetisjisme" må da de aller fleste ha hørt om før.

Jeg synes egentlig at kjæresten til TS (nuværende eller fremtidige) egentlig er veldig heldig. Selv synes jeg at det er helt fantastisk digg når jeg vet at jeg har slik et enormt tennings"våpen" i repertoiret mitt som jeg kan bruke til min hjertens lyst akkurat når og hvor ofte jeg vil :-)

Nei TS, dette er absolutt ganske vanlig. Har selv hatt en eller to med varianter av denne fetisjen innenfor mine dører, og har elsket det selv også. Dessverre må det nok sies at akkurat strømpebukser er helt ut for meg, jeg bruker kun strømper av stay-ups typen (evt de med strømpeholder).

Det er godt å lese at du har skjønt dette. Helt enig med deg når det gjelder stayups eller strømper (helst!). Ikke noe får meg til å tenne som et kort skjørt som glir opp og lar strømpekanten komme til syne!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...