Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest gnækvåg
Skrevet

Jeg mener, dette og kvinner med feministisk utseende er jo like mye kvinner.

Skrevet

Hvordan er dette sexistisk?

For en gutt som vil se ut som en jente så er det lettere å bli antatt å være gutt hvis du ikke har sminke på deg eller har "pupper".

Jeg skjønner det veldig godt; hadde jeg (som er jente) villet vært gutt, hadde jeg nok klippet av håret mitt og sluttet å bruke sminke, selv om jeg vet at ikke alle gutter har kort hår og ikke bruker sminke.

Dessuten er jeg lei av at ALT skal bli tolket som sexistisk og at det hele tiden er noe gærent med samfunnet fordi noen mener det ikke er stor nok variasjon mellom folk.

Gjest gnækvåg
Skrevet (endret)

Jeg mener ustereotype blir for usynligjort og at det skaper sinnsforvirring. Sexisme er en psykologisk tilstand, ikke nødvendigvis en kulturell begivenhet.

Endret av Vanemagi
Skrevet

det finnes mange måter å være kvinne på. Og det finnes mange måter å være mann på. Det er ikke noe sexistisk over en ung gutt som vil være feminin. Hvordan har du fått den ideen?

Gjest gnækvåg
Skrevet

det finnes mange måter å være kvinne på. Og det finnes mange måter å være mann på. Det er ikke noe sexistisk over en ung gutt som vil være feminin. Hvordan har du fått den ideen?

Fordi glam og feminitet begrenses til kvinner på tross av at det ikke er sånn.

Skrevet

Fordi glam og feminitet begrenses til kvinner på tross av at det ikke er sånn.

Det finnes mange glamorøse og feminine menn som ikke driver med crossdressing og. På samme måte som det finnes maskuline og fint lite glamorøse kvinner. Dette gjør de ikke til mindre mann, eller mindre kvinne av den grunn.

Som sagt, det finner mange måter å være mann/kvinne på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...