Engel Skrevet 13. februar 2004 #1 Del Skrevet 13. februar 2004 Lurer på mye for tiden jeg... Bryllupsvals feks... Vi tenkte å danse til "One day my prince will come", men finner ingen fin verson på nettet (mp3) noen som har den? Trenger også andre valser til de første dansene. Tips om navn, eller hvis dere har noe liggende på mp3 så hadde det vært kjempefint om dere ville sende dem til meg... Send meg en pm så får dere mailadresse. Håper på gode forslag her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Snurp Skrevet 13. februar 2004 #2 Del Skrevet 13. februar 2004 Er det litt rart å bruke "Some day my prince will come" som brudevals, eller er det bare meg??? :oops: Man ha jo liksom funnet prinsen når man gifter seg, mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 13. februar 2004 #3 Del Skrevet 13. februar 2004 HA-HA!!!!!GOOD POINT!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 13. februar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 13. februar 2004 Ok, ser poenget deres, men det er en nydelig og romantisk vals. Er jo ute etter andre forslag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly16 Skrevet 13. februar 2004 #5 Del Skrevet 13. februar 2004 Vi danset rundvals til "The second waltz", en flott vals som er veldig grei å følge. Man kan til enhver tid høre... 1-2-3...1-2-3. :D Jeg har den desverre ikke på MP3, jeg lånte en cd av ei min forlover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå