AnonymBruker Skrevet 20. juli 2012 #1 Skrevet 20. juli 2012 Har en sort kjole som er svært lik denne, bare litt lengre; http://www.hm.com/no...article=02996-A Men jeg synes det er så vanskelig å finne noe å ha til, det blir liksom bare sort kjole, sorte strømper og sorte sko. Hva kan jeg ha til kjolen når jeg skal være fin(ut på byen), og hvordan kan jeg tone den ned slik at jeg kanskje kunne brukt den til hverdags også? Åh, synes dette er så vanskelig Anonym poster: d8596c378c1ce2a31d1f3c8c50b0306e
Vantage Skrevet 22. juli 2012 #2 Skrevet 22. juli 2012 Hva hvis du kombinerer den til en strømpebukse med litt farge på, f.eks lilla i 60 den, eller andre farger for den saks skyld? Også matcher du med sjal, veske eller noe annet i samme farge, som går igjen i strømpebuksen. Da blir det ikke så svart/svart/svart. Da kan du også ha andre høyhælte sko enn svart til antrekket. En ting mange av dere jenter glemmer er at det er utrolig lekkert å ha mokkafarget strømpebukse til svart kjole/skjørt. Da får dere mye penere ben enn i svartsvart strømpebukse!! Enjoy, Vantage
Gjest mari kontrari Skrevet 23. juli 2012 #3 Skrevet 23. juli 2012 Syns strømpebukser i litt grov strikk/flettestrikk i f.eks. grått er utmerket til å tone ned kjoler og skjørt. Det samme gjelder litt cardigans som er litt grove/løse/"uformelle" i snitt og farger. Kanskje lave støvletter, converse, lave skinnsko eller lignende for en hverdagslig stil? Til fest kan du som nevnt velge en farget strømepbukse, eller en mørk men ha farge på cardigan eller dressjakke og sko.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #4 Skrevet 23. juli 2012 Det der er ikke en kjole, men en topp. Ta på en bukse under. Anonym poster: ff4373b562cdacadd9a601c0ab5a4e74 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2012 #5 Skrevet 24. juli 2012 Det der er ikke en kjole, men en topp. Ta på en bukse under. Anonym poster: ff4373b562cdacadd9a601c0ab5a4e74 Les innlegget mitt en gang til du:P Anonym poster: d8596c378c1ce2a31d1f3c8c50b0306e
flicka Skrevet 24. juli 2012 #6 Skrevet 24. juli 2012 Til hverdags, ta en grov strømpebukse under, en skinnjakke over, et leopardfarget sjal/skjer og flate ankelstøveletter eller converse til. Hvis du vil bruke den der til fest ville jeg anbefalt å ha en form for blazer over, da kjolen ser litt billig ut (nå vet jeg ikke helt hvordan din er, selvsagt, men går ut ifra bildet), og et par høye, svare pumps, kanskje med nagler på? Og et sølvarmbånd, men ingenting som glitrer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå