Gå til innhold

han tok plutselig kontakt...hva vil han?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En fyr jeg så vidt har møtt, tok plutselig kontakt en dag. Ble overrasket og synes det var litt rart med tanke på at det er så lenge siden sist. Nå lurer jeg på hva dette betyr. Vil han bare være venn eller noe mer, siden jeg ikke har snakket med han på lenge?

Anonym poster: e19590706121d5af7781a3113a8ef9d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør ham. Hvordan kan vi vite det? Vi kan bare spekulere. Om du synes han er interessant prøv og spør ham om han vil bli kjent med deg?

• Liker 1
Gjest Anna.S
Skrevet

Han kom plutselig på deg i det han kjedet seg og ikke hadde noen andre i kikkerten. Hvis du liker han kan du prøve å gjøre et veldig godt inntrykk på han på en eventuelt date og se om han setter deg litt høyere opp på dame lista si etter det. Men hvis du synes han er helt grei men ikke noe spes ville jeg ikke giddi kasta bort tid på han.

• Liker 2
Skrevet

Han kom plutselig på deg i det han kjedet seg og ikke hadde noen andre i kikkerten. Hvis du liker han kan du prøve å gjøre et veldig godt inntrykk på han på en eventuelt date og se om han setter deg litt høyere opp på dame lista si etter det. Men hvis du synes han er helt grei men ikke noe spes ville jeg ikke giddi kasta bort tid på han.

Det hørtes ut som en god forklaring. Jeg tror ikke jeg er særlig betatt av han nå, så håper egentlig han bare kjedet seg litt :P

Gjest Anna.S
Skrevet

Det hørtes ut som en god forklaring. Jeg tror ikke jeg er særlig betatt av han nå, så håper egentlig han bare kjedet seg litt :P

Hvis du ikke er særlig betatt er det bare å la han seile sin egen sjø. Menn som ikke griper muligheten med en gang og viser at de virkelig er intressert er egentlig ikke noe av interesse for oss uansett :)

Skrevet

Hvis du ikke er særlig betatt er det bare å la han seile sin egen sjø. Menn som ikke griper muligheten med en gang og viser at de virkelig er intressert er egentlig ikke noe av interesse for oss uansett :)

Jeg var litt betatt etter jeg møtte han første gang, men det gikk raskt over. Men etter at han tok kontakt igjen nå har jeg begynt å tenke på ham igjen. Tror egentlig jeg bare overtenker for det har jeg en tendens til å gjøre.. Sannheten er vel at jeg har lyst på et forhold, så når noen tar kontakt er det lett å "bli betatt" av tanken på at det kanskje kan bli noe.

Gjest Anna.S
Skrevet

Sannheten er vel at jeg har lyst på et forhold, så når noen tar kontakt er det lett å "bli betatt" av tanken på at det kanskje kan bli noe.

Kjenner meg veldig godt igjen i det, og mitt råd er, han er ikke den rette for deg! Hadde han vært den rette for deg hadde han for det første ikke gitt slipp på deg når han hadde muligheten, og for det andre så hadde ikke du glemt han så lett som du gjorde.

Dere kan sikkert "trøste" hverandre litt nå, men problemet er at du nok kommer til å¨bli hekta på han, fordi du vil se det i han som du håper at han kan bli og dere kan få. Slik vi alltid gjør ;) Og så vil du gjøre alt for at han skla bli den rette og at du skal bli den rette og så vil du bli deprimert og lei deg når han (som er mann og ikke tenker som oss) mister interessen igjen.

Så for å slippe alt det der, sier du takk for oppmerksomheten men nei takk og finner en som er verdt tiden din ;)

Skrevet

Kjenner meg veldig godt igjen i det, og mitt råd er, han er ikke den rette for deg! Hadde han vært den rette for deg hadde han for det første ikke gitt slipp på deg når han hadde muligheten, og for det andre så hadde ikke du glemt han så lett som du gjorde.

Dere kan sikkert "trøste" hverandre litt nå, men problemet er at du nok kommer til å¨bli hekta på han, fordi du vil se det i han som du håper at han kan bli og dere kan få. Slik vi alltid gjør ;) Og så vil du gjøre alt for at han skla bli den rette og at du skal bli den rette og så vil du bli deprimert og lei deg når han (som er mann og ikke tenker som oss) mister interessen igjen.

Så for å slippe alt det der, sier du takk for oppmerksomheten men nei takk og finner en som er verdt tiden din ;)

Er nok ikke helt riktig det du påstår om at mannfolk ikke tenker på at hun skal bli den rette etc.

Alle har jo forhåpninger som kan være mer eller mindre realistiske.

Men en forskjell på kjønnene kan muligens være at mannfolk lettere gir opp forhåpningene enn det dere kvinner gjør ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...