Gå til innhold

I dag skulle jeg ha...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skulle jeg ha giftet meg med den nydeligste i verden!

Synes det er helt forferdelig å måtte vente et helt halvt år til. Jeg har jo allerede ventet et halvt år! *er i sutremodus i dag*

Fikk en søt melding fra en god venn som er i Afrika for tiden! om at han håpet det gikk bra på dagen som nesten ble dagen og at alle gode ting var TO!

En god venn er aldri å forrakte :ler:

Så nå venter jeg bare på at månedene skal fly!!

Masse hilsner Leya

( hadde truet med at jeg skulle låse meg inne på et mørkt rom å grine hele dagen, men fant ut det ble for kjedelig ) :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært gjennom en sånn utsettelse, så jeg skjønner deg godt...

Du får bare se framover! :-)

Skrevet

Et halvtår går fort, spesiellt når man venter på noe godt :-)

Skjønner imidlertid godt at du sturer litt i dag.

*trøsteklem*

Skrevet

Ikke noe vits i å låse seg inne for å sutre når du kan gjøre det her og få trøst med en gang vel Leya? Skjønner at dagen i dag blir litt spesiell, men den som venter på noe godt vet du, du får trøste deg med det. Godt å ha gode venner også. Kos deg med kjæresten din i dag selv om det ikke ble Dagen da!

Skrevet

Må vente i litt over ett år jeg ........ Blir gjerne med å sutrer litt om jeg får lov... :cry:

Skrevet

Jeg aner ikke hva som er grunnen til utsettelsene deres, men har bare SÅ sympati for dere! Jeg hadde blitt helt sprø om vi måtte utsette. Kan ikke gjøre annet enn å joine "koseklubben" og gi dere en hel bråte med varme trøsteklemmer og et tips om heller å gjøre maksimalt ut av Valentinsdagen i mellomtida....

Skrevet

Jeg har ventet i nesten fjorten mnd og venter fortsatt...

MEn jeg sender deg allikevel en stooooor klem, for i dag er jo en litt spesiell dag uansett. Og kjerligheten kan man alltid feire.... :sjarmor:

Skrevet
Og kjerligheten kan man alltid feire.... :sjarmor:

joiner denne jeg :-D (hva er det med denne oransje smilyen som får meg til å tenke på Bertha???)

Vi har handlet deilig mat og kjøpt en fin blomsterbukett.

Sambos forlover kommer på besøk med en venninne og så skal vi ha en fin dag likevel :hoppe:

Skrevet

Det høres koselig ut!!

Og i likhet med meg har du jo nå også egentlig TO bryllupsdager å feire..... :)

Skrevet

Trøsteklem fra meg og kos dere skikkelig med kvelden i kveld

Skrevet

Håper dere får en fin kveld og at tiden går fort frem til den store dagen deres :klem:

Skrevet

Håper at dere får en koselig kveld allikevel :-) Forhåpentligvis flyr tida til august (men håper egentlig ikke det for min egen del da, for jeg har litt igjen kan du si :-? )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...