AnonymBruker Skrevet 20. juli 2012 #1 Skrevet 20. juli 2012 Vi kom i kontakt med hverandre på match og har møtt hverandre IRL noen ganger.Det har vært god kjemi (i følge han også) Men nå "sviktet" han meg igjen.. 1 1/2 time før vi skulle møtes var han blitt syk nok en gang og måtte møte meg litt senere. Sendte en sms tilbake til han om det var greit å møtes en time etter opprinnelig avtalt tid. Da fikk jeg en ny sms der det stod at han hadde sendt meg en melding på facebook. Da jeg logget inn der skrev han at han kanskje kunne møte meg senere hvis han ble bedre, og at han ville sende ny melding om når det eventuelt ville bli etter noen timer. Siden alt virket så usikkert foreslo jeg da å bare møtes en annen dag og han skrev han var enig i at det sikkert var det beste, så jeg ikke ble stående og vente i byen uten at han kom. Han bedyret at han var skikkelig syk, og var veldig lei for at avtalen vår gikk i vasken. Hmmm..Hva skal man tenke om en gutt som avlyser avtaler gang på gang men fortsatt sier han er interessert i å møtes? Siden hver avlysning har vært pga.sykdom har jeg liksom ikke kunnet bli sur på han..Jeg har bare "spilt" med.Men føler vel meg usikker på om sykdom som er den egentlige grunnen. Hører mindre fra ham nå enn i begynnelsen,men når vi først sender hverandre meldinger er han raskt ute med å si at han liker meg veldig godt og vil møte meg igjen.. Hva ville dere tenkt i en sånn situasjon? Anonym poster: 44d100318aa8dc259fc7a732fa5410e9
Gjest Wei Wei Skrevet 20. juli 2012 #2 Skrevet 20. juli 2012 Det kan skje en gang, men skjer det flere ganger, så er det rart. Sa han hva det var eller bare "syk"? Hvordan er kommunikasjonen ellers?
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2012 #3 Skrevet 20. juli 2012 Det kan skje en gang, men skjer det flere ganger, så er det rart. Sa han hva det var eller bare "syk"? Hvordan er kommunikasjonen ellers? Det er samme sykdom hver gang, han beskriver det som en blanding av allergi,forkjølelse og influensa og sier han ser så fæl ut med rennende nese og hovne øyne at han ikke orker å gå ut og møte meg. Kommunikasjonen ellers er bra med både flørting og ellers snakk om alt mellom himmel og jord.Vi har en del felles interesser ,og han sier jeg er supersexy og søt og det beste som har skjedd ham på lenge. Og jeg blir bare enda mer forvirret av å høre det. Anonym poster: 44d100318aa8dc259fc7a732fa5410e9
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2012 #4 Skrevet 20. juli 2012 Han har en frue hjemme, og treffer deg på si. Av og til blir dobbeltspillet vanskelig og han kommer ikke unna dama når han egentlig skal treffe deg, derfor må han avlyse i siste liten. Been there, done that. Anonym poster: ca442ce42e8082b6cd19d0688d68d7a5 3
Sandie Skrevet 20. juli 2012 #5 Skrevet 20. juli 2012 (endret) Kanskje han tester tålmodigheten din! Hvor lenge du er villig til å vente for å få se ham igjen, og dermed finne ut hvor mye du vil ha ham.. Endret 20. juli 2012 av Sandie
Steinar40 Skrevet 20. juli 2012 #6 Skrevet 20. juli 2012 Han har en frue hjemme, og treffer deg på si. Av og til blir dobbeltspillet vanskelig og han kommer ikke unna dama når han egentlig skal treffe deg, derfor må han avlyse i siste liten. Been there, done that. Anonym poster: ca442ce42e8082b6cd19d0688d68d7a5 Det kan være sånn. Mange sjuke folk.
athon Skrevet 20. juli 2012 #7 Skrevet 20. juli 2012 Det kan skje en gang, men skjer det flere ganger, så er det rart. Sa han hva det var eller bare "syk"? Hvordan er kommunikasjonen ellers? Vel... Jeg var syk i 10 uker i strekk tidligere i år. Men jeg gikk på date med feber likevel, lol. 1
Gjest Anna.S Skrevet 20. juli 2012 #8 Skrevet 20. juli 2012 Han har nok noe annet på gang som han vil finne ut av før han går videre med deg. Man får ikke den samme sykdommen gang på gang og man avlyser i allefall ikke en time før daten hvis man er skikklig syk. Jeg har gjort det samme selv, eller skyllt på at jeg får guttungen hjem etc. Ikke fordi jeg har andre på gang, men fordi jeg ikke orker å treffe noen den dagen vi skulle treffes. Jeg vet alikevell at hadde jeg vært skikkelig intressert så hadde jeg gått på date.
Edvarda Skrevet 20. juli 2012 #9 Skrevet 20. juli 2012 Den kommer alltid brått på, denne sykdommen hans, skjønner jeg? Jeg vet ikke, men okei, la oss si han avlyser (antatt viktige) ting for et godt ord når han føler seg småsyk. Gidder du å leve et liv som forståelsesfull sykepleier/gressenke (fordi han til stadighet ikke blir med deg på ting fordi han er "sjaber")? Jeg vet ikke om han bløffer, men om han ikke gjør det virker han fortsatt ikke særlig tiltrekkende på meg iallefall.
Gjest Mog Skrevet 22. juli 2012 #10 Skrevet 22. juli 2012 Har på følelsen at du kanskje er Plan B om alt skjærer seg. Da jeg ikke kjenner vedkommende så er dette kun spekulasjon. Allikevel så kan det høres litt mistenkelig ut når han i siste tilfelle kansellerer 1 1/2 time før. Kan det være at symptomene "plutselig" dukker opp eller skjer dette gradvis utover dagen?
Alina X Skrevet 22. juli 2012 #11 Skrevet 22. juli 2012 den "sykdommen"er nok en annen han dater. Eller han prøver å leke interessant og noe som liksom skal være verdt å jage etter.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2012 #12 Skrevet 22. juli 2012 Skjedde det samme med meg. Fyren var søt og snill og elsket å chatte med meg (møtte han på nett). En dag inviterte han meg ut. Kvelden før avlyste han. En stund senere inviterte han meg ut igjen og dukket ikke opp. Så etter å ha ventet på han i to timer i regnet, ringte han meg og sa at han forsov seg og ikke kunne komme. Han inviterte meg ut igjen. Denne gangen sa jeg FUCK off!<br /><br /> Anonym poster: b6f6439440767f851ae5e7c76de7f3eb
Gjest Anna.S Skrevet 22. juli 2012 #13 Skrevet 22. juli 2012 Skjedde det samme med meg. Fyren var søt og snill og elsket å chatte med meg (møtte han på nett). En dag inviterte han meg ut. Kvelden før avlyste han. En stund senere inviterte han meg ut igjen og dukket ikke opp. Så etter å ha ventet på han i to timer i regnet, ringte han meg og sa at han forsov seg og ikke kunne komme. Han inviterte meg ut igjen. Denne gangen sa jeg FUCK off!<br /><br /> Anonym poster: b6f6439440767f851ae5e7c76de7f3eb Good for you!!! :D Slike menn skulle vært fulle av mnuspoeng på nettdatngsidene så hadde andre damer visst hva de gikk til
momo Skrevet 23. juli 2012 #14 Skrevet 23. juli 2012 Jeg har selv allergi, og må bare få si at det kommer jo faktisk igjen og igjen, og det kan gå fra at man er helt fin, til at man 15 min etterpå har røde rennende øyner, nyser og snørra renner hele tiden, får eksem og både ser og ikke føler seg bra. Men sefølgelig skjer dette veldig ofte så ville jeg nok begynnt å lure. Hva med og neste gang foreslå at du kommer til han, og dere koser dere med en film, hvis han kommer med allergi unnskyldningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå