AnonymBruker Skrevet 20. juli 2012 #1 Skrevet 20. juli 2012 Jeg liker å lese litt forskjellige blogger, og leste i dag Sophie Elise sin blogg http://sophieelise.blogg.no/ Det jeg reagerer på er hvordan mobbing har vært beundringsverdig en av hennes hjertesaker, hun nevner det så vidt i innlegget "liker ikke intervjuer lengre" Der skriver hun ganske langt nede under noen bilder Jeg er skikkelig YOLO liksom, er jo 18årsgrense på solarium. Mens jeg er i gang kan jeg kanskje ta et toppløsbilde av meg selv hvor jeg står med ryggen til og viser puppene til utsikten på et fjell. Det er i alle fall YOLO.... Her sikter hun jo til Tuvaw sin blogg hvor hun en god stund siden la inn et innlegg hvor hun stod toppløs meg ryggen til. Er det jeg som bare overreagerer og ser på dette som å gjøre narr av en annen person? Regner med det er TCMN hun sikter til når det gjelder solariumet, men er ikke sikker. Syntes det er synd at ei som virker så oppegående og flink som Sophie Elise skal synke ned på et nivå hvor hun selv åpenlyst mobber andre bloggere. Anonym poster: bd40ca59f1db5634689d399cabdc9556 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2012 #2 Skrevet 21. juli 2012 :o Anonym poster: 994142ac49a932bdf5d12a37d43058cf
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2012 #3 Skrevet 21. juli 2012 Det er ikke nødvendigvis de bloggene hun tenker på. Er mange som har vært i aviser med slike toppløs-bilder ut mot fjord og fjell. Er liksom en trend nå for tia. Anonym poster: 0b89596e417359336f542cf0dcb8ecbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå