Gå til innhold

Kjærlighetssorg- Være for seg selv, eller omgås gammel flørt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjærlighetssorg for tiden, det er ganske ferskt og kjenner med meg selv at jeg ikke er klar for å binde meg til noen andre nå. Plutselig har jeg fått god kontakt med en gammel flørt, ting kokte litt vekk i kålen fordi jeg trakk meg unna. Og vi har tilbringt litt tid sammen, og har det veldig koselig sammen. Men nå merker jeg at jeg har litt kalde føtter, for jeg er redd for at han vil noe mer enn bare vennskap, han virker utrolig åpen på å tilbringe mye tid med meg. Han vet ikke noe om kjærlighetssorgen eller noe sånt. Huff beklager rotete innlegg måtte bare få ut noen tanker. Så nå sitter jeg og lurer på om jeg skal møte han eller om jeg bare skal holde meg hjemme. Hvis jeg møter han så blir det alkohol, og da er veien kort til at vi gjør noe. Men jeg klarer ikke si til han at dette ikke involverer følelser og at jeg er forelsket i en annen.

Egentlig så håper jeg at det bare er meg som overanalyserer alt og at han bare vil at vi skal være venner. Men jeg vet at han er en seriøs gutt og ikke en som tuller rundt og det er det som skremmer meg.

Håper noen har vært i samme situasjon og kan gi meg noen gode råd. På forhånd takk :)

Anonym poster: 2695888b755c9ef61c1aa6dbc6105302

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du er forelsket i en annen, men ligger allikevel med denne fyren?

Ja, det høres jo virkelig "genialt" ut.

AnonymBruker
Skrevet

Neida ligger ikke med noen...Det er nettopp derfor jeg ikke vet hva jeg skal gjøre.. For jeg vil ikke ligge med han "gamle" flørten...Så jeg er egentlig redd for at det skal skje noe mellom oss, men igjen så trives jeg i hans selskap..

Skrevet

Hva du enn velger å gjøre så ta sorgen på alvor så du får bearbeidet den nå mens den ennå er fersk.

Skrevet

Neida ligger ikke med noen...Det er nettopp derfor jeg ikke vet hva jeg skal gjøre.. For jeg vil ikke ligge med han "gamle" flørten...Så jeg er egentlig redd for at det skal skje noe mellom oss, men igjen så trives jeg i hans selskap..

Sier seg selv at det ikke er noe smart å gjenoppta kontakten med en gammel flørt.

Hadde han bare vært en gammel venn så hadde det vært noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...