Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har sett lenge etter en frisk parfyme og har funnet to jeg liker veldig godt.

Versace Bright Crystal og Chanel Chance eau tendre.

Begge er veldig friske og søte, klarer ikke helt bestemme meg for hvilken jeg skal kjøpe.

Har du noen av disse og hvilken parfyme er din favoritt?

:)

Anonym poster: 0af8ed27db92237afbd630ae9dfad262

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt Versace Bright Crystal før, den er veldig god :) Tror ikke jeg har luktet på den andre du nevner.

Skrevet

jeg brukte versace bright crystal en lang periode og den er veldig god, og har den fortsatt, men nå har jeg fått en ny favoritt fra Ed Hardy som heter love kills slowly. super god! søt og frisk den også :)

Skrevet

Jeg bruker davidoff cool water

bottles.png

og

la nuit l'homme

la-nuit-de-l-homme-EDT-l.jpg

• Liker 1
Gjest Pheel
Skrevet

Jeg bruker "Flowerbomb" fra Viktor & Rolf, elsker den.

vogr.jpg

• Liker 1
Skrevet

Av de du foreslår, så synes jeg nok Versace sin har en lukt som man kan like over tid, og ikke kun bringer kortvarig fornøyelse. Selv bruker jeg nesten uten unntak 'Laura Rosé by Laura Biagiotti'. Lukter herlig friskt og duften av milde roser går jeg ikke lei.

Skrevet

Har selv Chanel Chance au Tendre og eeelsker den! Den andre har jeg ikke prøvd, men anbefaler den fra Chanel på det varmeste!

Liker også Lancôme Trésor in Love, Elizabeth Arden Green Tea og Sunflowers :D

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

jeg brukte versace bright crystal en lang periode og den er veldig god, og har den fortsatt, men nå har jeg fått en ny favoritt fra Ed Hardy som heter love kills slowly. super god! søt og frisk den også :)

Jeg signerer bare denne jeg. for det er akkurat det jeg skulle skrive!

Skrevet

Chanel Chanse! Testet den i sommer, og den er bare nydelig! Jeg bruker til vanlig Coco Mademoiselle fra Chanel, den og er nydelig, men jeg tror jeg kommer til å kjøpe Chanse for å ha en litt lettere en.

Skrevet

Har sett lenge etter en frisk parfyme og har funnet to jeg liker veldig godt.

Versace Bright Crystal og Chanel Chance eau tendre.

Begge er veldig friske og søte, klarer ikke helt bestemme meg for hvilken jeg skal kjøpe.

Har du noen av disse og hvilken parfyme er din favoritt?

:)

tipper ca 80% av alle jenter mellom 16 og 25 bruker bright crystal, så da hadde jeg heller tatt den andre. Forøvrig er crystal noir (samme flaske, bare mørk) en nydelig mild vanilje-aktig duft. Prøv den, den er det ikke mange som har fordi flakongen ser litt kjerring ut, og derfor prøver ikke unge jenter duften, men den er nyyyydelig :)

Skrevet

Jeg digger armani-diamond:) Det er ingen parfyme over eller ved siden av for min del. Det er en ganske lett eple duft i den pluss noe annet! Kjempegod.

Skrevet

Body fra Burberry, den er helt herlig :)

AnonymBruker
Skrevet

alt av escada!:)

Anonym poster: e7e5ddc891896563053c3dcd409b349d

Skrevet

Chanel Chance eau tendre er det den rosa?

Jeg har den grønne og den lukter greit og friskt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...