Gå til innhold

Hvilke klær liker kvinner at menn går i? Trenger litt hjelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, skal på shopping i morgen, og skal kjøpe meg en HAUG med nye klær. Vil da satse på fine klær, som jeg skal gå i daglig.. Så damer: Hvilke klær burde jeg kjøpe? Hvordan klesstil liker dere at menn har?

Anonym poster: 74194ddaecac12d02cc72c598fd9c62c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå er jeg hverken dame eller noen klesguru, men hvilke klær du bør kjøpe kommer jo helt an på hva slags kropp/fasong og personlighet du har. Og damer har jo forskjell smak på hva de liker at vi menn går med. Så da bør du nesten spørre de om hva slags stil de selv har, sånn at du har finne ut hva de damene du liker liker at menn går i :ler:

Jeg har i hvertfall funnet ut er at det aldri er dumt å ha et noen enkle jeans (svarte eller blå, ikke noe dilldall eller hull i ide), ensfargede trøyer og svarte sokker.

Et tips er å enten ha med en venn, eller spørre de som jobber der. Og de som jobber i butikken vet som regel hva som er populær nå, og hvilke klær som passer til hvilke typer personer.

Lykke til med handleturen :)

Edit: Alder har jo også litt å si på hva man bør gå kledd i.

Endret av VanDeKamp
Gjest avocadoen
Skrevet

Nå sier jeg bare min mening, og snakker ikke for alle jenter slik at det er sagt.

Denne fyren likte jeg altså! Rett og slett fantastisk!

Disse outfitene var og råbra (utenom den helt til høyre) Likte spesielt godt nr.2 fra venstre.

Denne karen var og fint kledd! Likte jakka, og brune bukser er kult!

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg hverken dame eller noen klesguru, men hvilke klær du bør kjøpe kommer jo helt an på hva slags kropp/fasong og personlighet du har. Og damer har jo forskjell smak på hva de liker at vi menn går med. Så da bør du nesten spørre de om hva slags stil de selv har, sånn at du har finne ut hva de damene du liker liker at menn går i :ler:

Jeg har i hvertfall funnet ut er at det aldri er dumt å ha et noen enkle jeans (svarte eller blå, ikke noe dilldall eller hull i ide), ensfargede trøyer og svarte sokker.

Et tips er å enten ha med en venn, eller spørre de som jobber der. Og de som jobber i butikken vet som regel hva som er populær nå, og hvilke klær som passer til hvilke typer personer.

Lykke til med handleturen :)

Edit: Alder har jo også litt å si på hva man bør gå kledd i.

Trådstarter her:

Jeg har godt trent kropp, en fin v- formet overkropp og slanke lår og legger.. så trenger vel litt tips fra kvinnene her inne da videre :)

Anonym poster: 7e6a4a521d142d3ddf81257d2decd9b8

AnonymBruker
Skrevet

Trådstarter her:

Jeg har godt trent kropp, en fin v- formet overkropp og slanke lår og legger.. så trenger vel litt tips fra kvinnene her inne da videre :)

TS her igjen.. vil rette på ordet ''kvinnene'' vil heller skrive jentene her inne. Er 17 og ca 178 høy.

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Etter min smak:

mens+casual+wear.jpg

Large+mens+clothing.jpg

De var jo grusomme alle sammen.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

TS her :) Handla i dag, og fikk god motehjelp fra en moteriktig mann på Carlings i dag. Ble mye fint!

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet (endret)

TS her :) Handla i dag, og fikk god motehjelp fra en moteriktig mann på Carlings i dag. Ble mye fint!

Supert! Carlings er bra! :)

Endret av avocadoen
Skrevet

Sort frakk på menn slår aldri feil for min del i alle fall:)

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Supert! Carlings er bra! :)

Jeg har noen dårlige erfaringer med selgerne der. De overselger. Uansett hva du prøver så sier de det sitter bra på. Mulig TS var litt heldigere med selgeren sin og fikk en ærlig en da :)

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Sort frakk på menn slår aldri feil for min del i alle fall:)

Det kommer ann på frakken. Finnes både fine og stygge frakker.

Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg har noen dårlige erfaringer med selgerne der. De overselger. Uansett hva du prøver så sier de det sitter bra på. Mulig TS var litt heldigere med selgeren sin og fikk en ærlig en da :)

Det gjør jo selgere i alle butikker!

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Det gjør jo selgere i alle butikker!

Nei, det er store variasjoner. Mange er også flinke til å finne ting kunden virkelig kler.

Skrevet

Jeg likte også eksemplene til wei wei. Kan tenke meg det passer fint til en ung mann.

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Jeg likte også eksemplene til wei wei. Kan tenke meg det passer fint til en ung mann.

Ung mann? Klærne var jo gubbete og fasongløse.

• Liker 1
Skrevet

Vel jeg skjønner at du er ute etter å høre hva damene liker, men veldig få damer kan mye om herreklær. Ville heller satset på å spørre mennene da det er fler menn som kan noe om herreklær. Det er ingen automatikk i at en dame som kler seg pent kan kle opp menn like fint. Jeg kan vel forsåvidt finne frem noen eksempler på hva jeg liker, men i andre tråder jeg har gjort det så er damene så uenige med meg at det ikke er måte på, så tenker uansett at det hadde vært lettere om du selv kunne funnet frem noen bilder evt. beskrive litt hva du liker, så vi kunne ha hjulpet deg der i fra, siden preferansene uansett er så forskjellige. :)

• Liker 1
Gjest mew12
Skrevet

552540_500010353358912_1980496184_n_large.jpg

tumblr_luvnigpjD41qductgo1_500_large.jpg

tumblr_m4v4bglR6s1r1si11o1_500_large.jpg

Du kan jo sjekke ut lookbook.nu og jakandjil.com. Mye som er sært, men mye inspirasjon og fint. Jeg syntes Zara har veldig mye fint til gutter!! :)

Skrevet (endret)

Ikke noe fan av hipster-trenden iallefall. Sløyfe, seler, åletrange bukser og hatter er iallefall ikke noe jeg synes er pent. Har han i tillegg et antikk kamera rundt halsen og en kaffelatte i handa, da skygger jeg banen rimelig fort ja. :tongue:

Liker menn som kler seg litt mer casual og røft. Enkle t-skjorter, jeans og hettejakker/cardigans liker jeg. Fint med jordfarger på menn. Men nå er jeg 24 år da. Når man er 17 kan man sikkert kle seg mer sporty og fargerikt sånn som wei wei linket til.

Endret av Myosotis
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...