Gå til innhold

Har dominante kvinner noen fellestrekk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er liksom ikke det første en spør om :sjenert: Ingenting er sikkert, men hva skal en se etter når en ikke møter kvinner på nett, men IRL? Hint? Spesielle egenskaper? Personlighetstype?<br /><br /> Anonym poster: 8e33fd27eb87d23e713c90b23393df9b

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke i min erfaring. Faktisk. Den koselige dama du snakket med sist kan vel gjerne være dominant.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke i min erfaring. Faktisk. Den koselige dama du snakket med sist kan vel gjerne være dominant.

Så de kan like gjerne være stille og sjenerte som selvsikre og arrogante?<br /><br /> Anonym poster: 8e33fd27eb87d23e713c90b23393df9b

Skrevet

Tror at det kan være litt vanskelig å definere typiske fellestrekk altså. Selv ser jeg dessverre ut som uskyldheten selv og det faller absolutt aldri folk inn at jeg er en sadist/dominant bak lukkede dører, kun etter det rent visuelle førsteinntrykket.

Når folk blir litt bedre kjent med meg så vil de kanskje merkes ved at jeg trives best når jeg er på en eller annen måte blir utfordret, spesielt innenfor jobben men på mange andre uvilkårlige type områder også. Jeg er lidenskapelig og engasjerer meg veldig i det jeg for tiden er opptatt av. Litt alt eller ingenting. Jeg trives og presterer godt under press mot at jeg får utløp for stresset mitt i form av min BDSM. Om jeg ikke får det så kan jeg fort bli rastløs, irritabel og litt reckless.

Kanskje ikke så veldig mye hjelp her men jeg ser mye av det samme i et par andre venninner av meg (men det er jo da hele 3 personer så du er nok dessverre fortsatt like langt).

Uansett.. lykke til!! :-)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for det utfyllende svaret AnitaB :)<br /><br /> Anonym poster: 8e33fd27eb87d23e713c90b23393df9b

Skrevet

Takk for det utfyllende svaret AnitaB :)<br /><br /> Anonym poster: 8e33fd27eb87d23e713c90b23393df9b

Jeg kan nok være en nokså dominant dame av og til : ) Men selv dominante damer kan være myke underdanige pusekatter ovenfor rette mannen : ) Og tenne noe sinnsykt sterkt på å være underdanig. Selv om jeg vet jeg er sterkere mentalt og fysisk mer utholdende enn mange andre menn og kvinner.

Jeg er uvanlig selvsikker og mange kaller meg rett og slett innbildsk ...he he

Jeg ELSKER konkuranser på alle plan i livet ( for jeg føler meg så overlegen og elsker å vise at jeg ER det ) og er aldri redd for å bli utfordret.

Jeg er uvanlig lidenskapelig og veldig sexy. Jeg er extremt het og kåt. Så jeg kan miste litt selvkontrollen av og til.Og dumme meg litt ut iblant når jeg FLØRTER he he

Jeg kan bli fryktelig sint når jeg første blir sint.Men det går fort over. Vanligvis har jeg et over snittet godt humør og går rundt å gliser for meg selv : ) Men ingen kan elske eller være så kjærlig og snill som meg når jeg er i " det hjørnet " .

Jeg er veldig enten eller...

• 8 år senere...
Skrevet
På 20.7.2012 den 19.01, AnonymBruker skrev:

Det er liksom ikke det første en spør om :sjenert: Ingenting er sikkert, men hva skal en se etter når en ikke møter kvinner på nett, men IRL? Hint? Spesielle egenskaper? 

Man kan fortelle at man er underdanig og se hvordan hun reagerer. Men ikke forvent at en bra dame biter på, om du ikke har ryggrad og grenser!

Anonymkode: 58a49...c4c

Gjest Paramount
Skrevet

Temaet er vel fremdeles aktuelt. Jeg tror kvinner som har en trygg og sikker væremåte, er hyggelige og blide, lette å prate med, og sikre i sine valg, har et bra potensial til å dominere uten å være arrogante. Dersom de selv vil.

Skrevet

Fellestrekket hos Dominante, er at de er Dominante. I en setting med samtykke seff. 

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, SlemUlv skrev:

Fellestrekket hos Dominante, er at de er Dominante. I en setting med samtykke seff. 

Det der var relativt intetsigende.

Kommer man over en dominant kvinne i hverdagen, er sjansen likevel langt over 50% for at hun er submissiv i sengen. 

• Liker 3
Skrevet
28 minutter siden, Paramount skrev:

Temaet er vel fremdeles aktuelt. Jeg tror kvinner som har en trygg og sikker væremåte, er hyggelige og blide, lette å prate med, og sikre i sine valg, har et bra potensial til å dominere uten å være arrogante. Dersom de selv vil.

Spørsmålet er vel hvordan finner man ut at de vil?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der var relativt intetsigende.

Kommer man over en dominant kvinne i hverdagen, er sjansen likevel langt over 50% for at hun er submissiv i sengen. 

Det er en grunn til at man prater sammen? 

Skrevet
8 minutter siden, SlemUlv skrev:

Det er en grunn til at man prater sammen? 

De færreste gidder å snakke med alle, derav spørsmålet. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De færreste gidder å snakke med alle, derav spørsmålet. 

Svaret blir dessverre det samme. Så man må nesten prate sammen 😃

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, SlemUlv skrev:

Svaret blir dessverre det samme. Så man må nesten prate sammen 😃

Det vet ikke du.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det vet ikke du.

Etter 13 år i BDSM miljøet, og ganske mange venner som er dominante. Både kvinner og menn, så er det veldig lett å svare på hva de har som fellestrek. Nemlig det at de er dominante. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, SlemUlv skrev:

Etter 13 år i BDSM miljøet, og ganske mange venner som er dominante. Både kvinner og menn, så er det veldig lett å svare på hva de har som fellestrek. Nemlig det at de er dominante. 

Det finnes plenty av oss som aldri er innom BDSM-miljøet, eller som flasher våre preferanser.

Så la oss få ha denne diskusjonen i fred for belæring og gnål!

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes plenty av oss som aldri er innom BDSM-miljøet, eller som flasher våre preferanser.

Så la oss få ha denne diskusjonen i fred for belæring og gnål!

Og det er vel kanskje poenget mitt? Ved å si at man trenger å prate sammen? 

Man flasher ikke sine preferanser, derfor må man snakke sammen for å finne disse ;) 

• Liker 2
Skrevet
På 20.7.2012 den 19.01, AnonymBruker skrev:

Det er liksom ikke det første en spør om :sjenert: Ingenting er sikkert, men hva skal en se etter når en ikke møter kvinner på nett, men IRL? Hint? Spesielle egenskaper? Personlighetstype?<br /><br /> Anonym poster: 8e33fd27eb87d23e713c90b23393df9b

Siden mange tuller fælt med dette med dom og sub, hva mener du med dominante kvinner? 

Snakker vi interesse for skikkelig bdsm her? På hvilken måte er du underdanig? 

Spør rett og slett fordi "Jeg er lat og har helst bare lyst til å legge meg på ryggen, mens dama jobber." veldig ofte blir kalt å være underdanig. 

Det er å være lat, OG å innta den dominerende rollen. 

Anonymkode: 60abf...e6c

Skrevet
35 minutter siden, SlemUlv skrev:

Og det er vel kanskje poenget mitt? Ved å si at man trenger å prate sammen? 

Man flasher ikke sine preferanser, derfor må man snakke sammen for å finne disse ;) 

Denne diskusjonen er helt håpløs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...