cheerpuusn Skrevet 20. juli 2012 #1 Skrevet 20. juli 2012 (endret) Hei!! skal en tur til Trondheim om ikke så lenge, og da tenker jeg på å bruke anledningen til å stikke innom noen butikker. Noen som har noen butikker å anbefale til tenåringer ? Blir takknemlig for svar! - Takk på forhånd! Endret 20. juli 2012 av cheerpuusn
Gjest Tekola Skrevet 20. juli 2012 #2 Skrevet 20. juli 2012 Så... Det du lurer på er? Du har jo bare her opplyst om at du skal til Trondheim og stadfestet at du skal innom butikker. Hvor er spørsmålet?
cheerpuusn Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2012 (endret) ... Endret 20. juli 2012 av cheerpuusn
cheerpuusn Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2012 Så... Det du lurer på er? Du har jo bare her opplyst om at du skal til Trondheim og stadfestet at du skal innom butikker. Hvor er spørsmålet? skrev spørsmålet etter hvert .... -.-
Gjest Tekola Skrevet 20. juli 2012 #5 Skrevet 20. juli 2012 Hva slags stil liker du? Tenåring kan være så mye!
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2012 #6 Skrevet 20. juli 2012 Hvilken type klær er du ute etter da? Uansett, ville sjekket ut Retro (Nordre Gate), Weekday (Thomas Angells gate), Monki (Mercursenteret) og Zara (Nordre gate). Ellers finnes vel Filippa K i Carl Johans gate, i tillegg til en til Retro-butikk. Er også en butikk ved siden av der som jeg tror begynner på N som har mye fint.. Så har man jo også de vanlige kjedebutikkene som H&M, Bik Bok, Vero Moda, Only, Vila, Gina Tricot ++ H&M Trend finner du på Torget. Anonym poster: 21be26c7e818b6bdd69cb8786136e20e
cheerpuusn Skrevet 22. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 22. juli 2012 Hvilken type klær er du ute etter da? Uansett, ville sjekket ut Retro (Nordre Gate), Weekday (Thomas Angells gate), Monki (Mercursenteret) og Zara (Nordre gate). Ellers finnes vel Filippa K i Carl Johans gate, i tillegg til en til Retro-butikk. Er også en butikk ved siden av der som jeg tror begynner på N som har mye fint.. Så har man jo også de vanlige kjedebutikkene som H&M, Bik Bok, Vero Moda, Only, Vila, Gina Tricot ++ H&M Trend finner du på Torget. Anonym poster: 21be26c7e818b6bdd69cb8786136e20e Tusen takk! var til stor hjelp!
imeria Skrevet 23. juli 2012 #8 Skrevet 23. juli 2012 På Torget har de mange av de vanlige klesbutikkene: Gina Tricot, H&M, BokBok, Vero Moda, DNA, Bianco, Acessorice, Risøe osv. På Mercur senteret i Nordregt (handlegata) har de også mange av de vanlige kjedebutikkene (de har WOW der tror jeg...spørs hvor gamle disse tenåringene er, men kanskje de liker den også). Zara ligger også i Norde, de har alltid mye fint! Ellers har de en ganske stor Gina Tricot butikk og Apple ved sidegata som krysser ved Vero moda i nordre (tror jeg...). På Byhaven senteret har de litt mer "fancy" butikker (jeg liker ikke å shoppe der), og på Solsiden er det ofte litt roligere enn i sentrum, så der kan man slappe litt mer av (Solsiden er det senteret som ligger på andre siden av Blomsterbrua ift byen). Ellers vil jeg anbefale å legge en tur innom "Mormors". Det er en kafe, de har supergode og store boller! Ligger like ved Apple-butikken (samme gt som store gina tricot - hvis jeg husker rett!) God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå