Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2004 #1 Del Skrevet 13. februar 2004 Svidde dessverre en grøt forleden dag, og siden det har bunnen vært svart. Men det er umulig å få det av. Har prøvd stålull, men det vil ikke av. Noen som har noen tips til hva man kan gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 13. februar 2004 #2 Del Skrevet 13. februar 2004 Forsøk å la kjelen stå med vann og en god mengde oppvaskmiddel for maskin, kanskje det hjelper på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 13. februar 2004 #3 Del Skrevet 13. februar 2004 Putt oppi et par teskjeer oppvaskmaskinmiddel, og fyll på med varmt vann (så lite som mulig, men nok til å dekke alt det svidde). Rør rundt, og la stå i noen timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. februar 2004 #4 Del Skrevet 13. februar 2004 Eller litt glovarmt vann og bakepulver! Virker hver eneste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 13. februar 2004 #5 Del Skrevet 13. februar 2004 Ta litt Zalo eller oppvaskmiddel sammen med litt vann i kjelen, og sett den på plata noen minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2004 #6 Del Skrevet 13. februar 2004 Okay, da skal jeg prøve ut deres råd. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly16 Skrevet 13. februar 2004 #7 Del Skrevet 13. februar 2004 Anbefaler på det sterkeste "Jordan-skrubben". Det er slik stål-skrubb man får kjøpt i matvarebutikker. Fjerner alt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 13. februar 2004 #8 Del Skrevet 13. februar 2004 Hell litt Plumbo oppi sammen med litt vann. Etter en stund kan du skrape av gøgga. Plumbo er undervurdert som husmormiddel, selv om mange sikkert vil pepre meg for det pga miljø og alt sånn... ja, jeg har også - etter gjentatte fra dere, prøvd bakepulver. Det hjelper, men ikke alltid. Bare sånn at jeg fikk sagt det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. februar 2004 #9 Del Skrevet 13. februar 2004 Zalo og kokende vann og la det stå og virke en times tid først. Bruk så stålull etterpå. Bakepulver som noen andre foreslo her er også glimrende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 15. februar 2004 #10 Del Skrevet 15. februar 2004 Zalo, vann og en del salt som du koker. :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå