Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir ikke klok på håret mitt. Jeg får fort fett hår.. men da det håret som er øverst, resten blir fort tørt. Frisøren sa i dag at jeg har naturlig tørt hår....

Har dere noen gode hårkurer å anbefale mot tørt hår, men som ikke gjør det mer fett?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker en rød elvital hårmaske eller noe sånn. Tror egentlig ikke den er for tørt hår, men den funker suverent for meg. Elsker den :-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har krøllete og naturlig tørt hår og syns joico sin fuktkur eller redken all soft hårkur er veldig gode.

Jeg personlig syns det er viktig å legge litt penger i hårproduketer. Jeg har gjort det i ett år nå og håret har blitt "nytt" :)

Begge deler fås på feelunique til en billigere sum enn hos frisøren.

Anonym poster: 3c950635d6cdfadd9b3f272202ffeb80

Skrevet

Joiko K-pak (proteinkur). Hårkurenes Rolls Royce!

AnonymBruker
Skrevet

Joiko K-pak (proteinkur). Hårkurenes Rolls Royce!

Proteinkur er for ødelagt hår. Proetinkur uten fuktkur etterpå vil gjøre håret enda tørrere.

Gjest _Lita_
Skrevet

Proteinkur er for ødelagt hår. Proetinkur uten fuktkur etterpå vil gjøre håret enda tørrere.

Ja, det stemmer, så etter Joico sin proteinkur anbefaler jeg denne.

Skrevet

Jeg har krøllete og naturlig tørt hår og syns joico sin fuktkur eller redken all soft hårkur er veldig gode.

Jeg personlig syns det er viktig å legge litt penger i hårproduketer. Jeg har gjort det i ett år nå og håret har blitt "nytt" :)

Begge deler fås på feelunique til en billigere sum enn hos frisøren.

Tenker du på denne? http://www.feeluniqu...avy-Cream-250ml

Gjest BabyBlue
Skrevet

Hvis du får fort fett hår kan jeg anbefale deg å holde balsam og hårkur så langt vekke fra hodebunnen som mulig. Håret nærmest hodebunnen trenger nemlig ikke så mye ekstra pleie, da det er flere år yngre enn håret som er i lengdene og får hodebunnens naturlige oljer fordelt i seg hele tiden uansett.

Fordeler selv hårkur og balsam kun fra der øret ender og ned gjennom lengdene, funker fint for meg =) Proteinkur er et unntak, da det som oftest brukes på hår som er totalbehandlet med striper eller bleking.

AnonymBruker
Skrevet

Ja! Prøv Tigi S-Factor Serious Conditioner (denne: http://www.feelunique.com/p/TIGI-S-Factor-Serious-Conditioner-150ml). Gir masse fukt til håret, og det føles som silke etterpå! Synes den er bedre enn de fleste andre fukt-masker jeg har prøvd. Den kan brukes både som balsam og som hårkur (da har du den i ekstra lenge, så lenge du orker), så slipper du å kjøpe to forskjellige produkter.

Men som BabyBlue sier, ikke ha balsam eller hårkur ved hodebunnen, kun i lengdene. Da blir ikke håret fett så fort. Unngå også å vaske håret for ofte, ikke bruk så mange produkter i håret, unngå å ta deg masse i håret, og bruk tørrshampo! Så skal du se at håret ikke blir riktig så fort fett i allefall ;-)

Anonym poster: 4c66ad746c587df5026a1fa9c5e3c5b7

Gjest chariot
Skrevet

Den Redken All Soft Heavy cream hårkuren er kjempebra :) Husk å bruke balsam etter du har skylt ut kuren :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...