Gå til innhold

Kjøleskapet "lekker"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har et 7 år gammelt whirlpool kombiskap og det samler seg vann i bunnen av kjøleskapet. Under plastkurvene kan jeg tørke opp minst en halv liter vann hver uke. Noen som vet hvorfor dette skjer? Jeg passer på at døren alltid er godt lukket og det er sjeldent overfullt inni skapet. Frysedelen virker som den skal.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du tar ut den plastskuffen, og muligens den nederste hyllen, er det mest sannsynlig et hull på veggen en plass der som du bør stikke opp med for eksempel en qtips. Det er vannet fra avrimingen som skal renne ut der, men hvis det er tett så samler vannet seg i bunnen av kjøleskapet i stedet. Er iallefall sånn på mitt skap :)

• Liker 3
Skrevet

Er nok som Vanvidd sa, at det hullet er tett. Det skjer her også, bare at vannet havner på gulvet... Vi har rotet bort den plastdingsen som fulgte med kjøleskapet, og q-tips er ikke lange nok i vårt skap, så redningen er sugerør! :)

Skrevet

Takk, skulle akkurat til å skrive at der er en slik plastpinne til å rense hullet med men den er ikke lang nok og en qtips er kortere men jeg skal forsøke med sugerør evt se om jeg får tak i tykke piperensere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...