Chanet Skrevet 20. juli 2012 #1 Skrevet 20. juli 2012 Hei! Jeg og samboer prøver å få barn. Vi er bare i første pp og vi vet at det kan ta tid, derfor har vi heller ikke sagt til noen at vi prøver. Blemma er at jeg har både sommerfest med jobben og stor jentefest i vente som vi har hvert år. Jeg ønsker selvfølgelig ikke å drikke og lurer derfor bare på om noen har noen tips ? Jeg vil egentlig slippe spørsmål og nysgjerrig jenteprat da jeg normalt sett drikker og koser meg i helgene med glass vin og det hele sammen med jentene. De hadde selvfølgelig blitt kjempe glad hvis jeg fortalte dem, men tiden er ikke inne for det enda. Er jeg teit som tenker sånn eller er det noen som tenker det samme og allerede har tenkt på tips de kan gjøre for å slippe mistanke fordi du ikke drikker på fester du normalt drikker på?
Nerdemamma Skrevet 20. juli 2012 #2 Skrevet 20. juli 2012 Kjøp en flaske alkoholfri vin på polet, sammen med en flaske vanlig vin med skrukork. Få mannfolket ditt til å drikke den alkoholholdige vinen eller på en annen måte bli kvitt den. Bruk en trakt og flytt alkoholfritt til den nå tomme flasken, skru på korken og dra på fest. Ha en tom flaske sprit og fyll vann i den. Sørg for å ikke fylle den full slik at folk låner sprit av deg for å blande egne drinker med.
Chanet Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2012 Åh.. Alkoholfri vin har jeg ikke tenkt på en gang... Finnes det mange forskjellig alkoholfrie hvitviner? Tusen takk for tips. Når vi kommer ut på byen er de andre så pussa selv at de merker nok ikke at jeg sier jeg har fått nok;)
Sunshower Skrevet 21. juli 2012 #4 Skrevet 21. juli 2012 I begynnelsen av graviditeten sa jeg at jeg gikk på antibiotika (mot urinveisinfeksjon), og ikke ville ta noen sjanser med virkningen av medisinen...
Chanet Skrevet 21. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2012 Det var også en idè. Jeg har til tider nyrestein og kan også legge skylden på det hvis folk spør Takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå